عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار آزادشهر با حضور مکتبی مدیر کل محترم سیاسی و انتخابات استانداری گلستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، اين مراسم با حضور مکتبی مديركل سياسي و انتخابات استانداري، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر ، چوبداری معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ، قاضوی معاون سابق و لاری کمال معاون جدید فرمانداری آزادشهر در محل دفتر کار فرماندار این شهرستان برگزار شد.

مکتبی مديركل سياسي و انتخابات استانداري يكي از رموز ارتقا و تحول در كارها را همين تغييرات و آمدن و رفتن‌ها دانست و گفت: تغييرات باعث پويايي و ايجاد تحرك در كارها می‌شود و اين تغيير و تحولات خود يكي از عوامل ارتقا و بهبود در امور خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که جابجایی‌ها و انتصابات مدیریتی در کشور به معنای خدمت در سنگر دیگر نظام است گفت: بدون شک جابجایی‌ها و انتصابات مدیریتی در کشور به معنای خدمت در سنگر دیگر نظام است و انتخاب معاون فرمانداری هم از این قاعده خارج نیست که انشا الله با استفاده از تجارب دیگر عزیزان خدمت گذار، شاهد توسعه و رونق بیشتری در سطح شهرستان آزادشهر باشیم.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر ضمن تشکر از سید غلامرضا قاضوی معاون اسبق فرمانداری آزادشهر ؛ آرزوی توفيق روز افزون برای حسین لاری کمال معاون فعلی فرمانداری آزادشهر در راستاي سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامي، منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید به مردم منطقه را خواستار شد.


مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 2255
  • کد خبر : 44808