عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح تولید محصولات ارگانیک در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

افتتاح تولید محصولات ارگانیک در گنبدکاووس

افتتاح تولید محصولات ارگانیک در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: پروژه بزرگ تولید محصولات ارگانیک با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال ,اواخر اردیبهشت در گنبدکاووس افتتاح خواهد شد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در بازدید از پروژه های شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: فاز نخست پروژه ( گشت گاه خورشیدی ارگانیک) در زمینی به مساحت 6 هکنار, شامل 5 سالن ,با اشتغالزایی 54 نفردر فاز اول و اعتبار 67 میلیارد ریال در اردیبهشت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: این پروژه در حال حاضر, 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمینه فعالیت آن, تولید محصولات ارگانیک است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پروژه های شهرستان تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم شهرستان, پروژه گازرسانی به روستای فدوی بخش داشلی برون با اعتبار بالغ بر 85 میلیارد ریال است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کریمی تاکید کرد: پروژه گاز رسانی به شرکت کاسپین کود و شرکت جمال صدرا از دیگر پروژه های شهرستان است که از اسفندماه سال 96 آغاز شده و با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآور شد: پروژه عمرانی مدرسه 6 کلاسه رحمانی در گنبدکاووس که با مشارکت اداره کل نوسازی و خیر عزیز در حال ساخت است و 40 درصد اعتبارات آن توسط خیر و مابقی از محل اعتبارات شهرستان توسط اداره کل نوسازی افتتاح کنیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه در سال جاری پروژه های مهم دیگری در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید, اظهار کرد: پروژه شرکت ( دام دشت قابوس) با 4 هزار راس گوسفند , پروژه پرورش اسب با ظرفیت 300 راس اسب, با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه روستایی که در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و دهکده 50 هکتاری روستای چپر قویمه از دیگر پروژه های شهرستان است

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 630
  • کد خبر : 44812