عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسیب های اجتماعی درب خانه های مردم را زده و با هیج کس تعارف و شوخی هم ندارد

فرماندار کلاله گفت:

آسیب های اجتماعی درب خانه های مردم را زده و با هیج کس تعارف و شوخی هم ندارد

آسیب های اجتماعی درب خانه های مردم را زده و با هیج کس تعارف و شوخی هم ندارد

محمد حمیدی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی وایام پیش رو به موضوع آسیب های اجتماعی که در سطح جامعه به یک معضل و پدیده تبدیل شده پرداخت و گفت آسیب های اجتماعی درب خانه های مردم را زده و با هیج کس تعارف و شوخی هم ندارد. 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله جلسه کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان بعدازظهر روز دوشنبه مورخ 97/2/10 با حضور مهندس حمیدی فرماندار، مدیر کل اجتماعی و فرهنگی،مدیر کل دفتر بانوان و خانواده،مدیر کل بهزیستی استان و سایر مسئولین دستگاه ها در محل فرمانداری تشکیل گردید.
محمد حمیدی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی وایام پیش رو به موضوع آسیب های اجتماعی که در سطح جامعه به یک معضل و پدیده تبدیل شده پرداخت و گفت آسیب های اجتماعی در خانه های مردم را زده و با هیج کس تعارف شوخی هم ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروزه مبارزه با آسیب های اجتماعی نیاز به یک حرکت منسجم و بسیج عمومی داشته و همکاری و تلاش جهادی همه دستگاه ها را می طلبد.
فرماندار کلاله افزود: ما به صورت ویژه به موضوع آسیب های اجتماعی پرداخته ایم و سعی ما براین هست به کمک ائمه جمعه و جماعات در کارگروه ها به صورت خاص به موضوعات آسیب های اجتماعی پرداخته شود.
مهندس حمیدی گفت: انشالله به کمک سازمان های مردم نهاد و Ngoها روستاهای آسیب پذیر را شناسایی و سپس به راه اندازی کلاسهای آموزشی و
مشاوره برای مردم کم بضاعت که دارای فقر فرهنگی هستند می پردازیم.
در ادامه مهندس چراغعلی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی هم گفت: ما بر طبق ابلاغیه معاون سیاسی امنیتی استانداری در شهرها حضور میابیم واز نزدیک پیگیری موضوعات اجتماعی هستیم.
وی به مباحثش اضافه کرد:ما از فرمانداران میخواهیم اولویت بندی مسائل اجتماعی که به معظل و پدیده تبدیل شده اند را شناسایی واقدامات پیشگیرانه و بازدارنده که باعث کاهش آسیب اجتماعی شود را لحاظ کنند.
درادامه مدیر کل بهزیستی استان خبر از همکاری در همه زمینه ها با توجه به شرح وظایف کاری را با دستگاه ها داد و گفت: این سازمان آمادگی دارد تا در زمینه های مختلف در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده را انجام دهد و این ظرفیت در شهرستان ها بواسطه ادارات بهزیستی فراهم شده است تا در کنار دیگر دستگاه ها همکاری نماییم.
در ادامه مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری نیز در جلسه کارگروه از فرماندار خواست تا بحث اشتغالزایی زنان و پرداختن به مسائل رفاهی حوزه زنان را با جدیت پیگیری کرده و در جهت حمایت از زنان که نیمی از جمعیت کشور و شهرستان را تشکیل میدهند به صورت خاص مورد توجه و لطف خودش قرار دهد.
درپایان معاون فرماندار باگزارش اماری نسبت به تشریح آسیبهای اجتماعی شهرستان پرداخت.

آسیب های اجتماعی درب خانه های مردم را زده و با هیج کس تعارف و شوخی هم ندارد

آسیب های اجتماعی درب خانه های مردم را زده و با هیج کس تعارف و شوخی هم ندارد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 440
  • کد خبر : 44883