عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

با حضور فرماندار و مدیرکل سیاسی، انتخابات استان صورت گرفت؛

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن با محوریت تودیع و معارفه بخشدار سیجوال با حضور هیوه چی فرماندار ترکمن، مکتبی مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری و مسئولان ادارات شهرستان ترکمن روز شنبه 15 اردیبهشت در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ در این جلسه از زحمات حسن ایرجی تجلیل و تقدیر و حمیدرضا هزاررستمی بعنوان سرپرست جدید بخشداری سیجوال معرفی شد.
هیوه چی فرماندار در این جلسه گفت: تمامی مسئولان باید در راستای توسعه شهرستان برنامه مدون داشته باشند.
‌وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات مردمی افزود: استفاده از توان مردم و هم افزایی آنان در اجرای برنامه های مختلف تاثیرگذار است.
فرماندار حل مشکلات مردم را از وظیفه مندی مسئولان ذکر نمود و گفت: تسهیل ارتباط مسئولان با مردم باید از اولویت ها باشد تا مردم همگام با مسئولان در توسعه همه جانبه نقش داشته باشند.
احسان مکتبی مدیرکل سیاسی، انتخابات استان  نیز در این جلسه با اشاره به اجرایی شدن برنامه های مشخص در حوزه سیاسی در سطح استانداری گفت: رتبه بندی بخشداری ها و برگزاری برنامه هایی که باعث رقابت، شفافیت و تببین جایگاه کارگزاران نظام در استان می شود از جمله برنامه هایی بوده که اداره کل سیاسی آن را انجام داده است.
وی اضافه کرد: رتبه بندی 27 بخشدار استان در ذیل مصاحبه ها و مکانیزم های علمی طراحی شده توسط اداره کل سیاسی و انتخابات انجام شده است.
مکتبی همچنین با بیان اینکه اصلاح سیستم به نفع نخبگان از برنامه های مهم می باشد، خاطر نشان کرد: هدف اداره کل سیاسی اصلاح سیستم به نفع نخبگان بر اساس مکانیزم های مشخص شده و با تاکید بر استفاده از جوانان و بانوان با شایستگی های لازم می باشد.
مدیرکل سیاسی، انتخابات استان در پایان خوشه های نظارتی اداره کل سیاسی را از برنامه های دیگر برشمرد و بیان داشت: در قالب این برنامه بین 15 تا 30 نفر از سطح هر شهرستان که دارای جایگاه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قابل قبولی باشد جهت نظارت بر اعمال و رفتار مدیران سیستم انتخاب خواهند شد

 

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

 

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

 

 

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

 

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

 

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

 

تودیع و معارفه بخشدار سیجوال

 


 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .