عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد مدیریت مصرف برق شهرستان گرگان در فرمانداری تشکیل شد


جلسه ستاد مدیریت مصرف برق شهرستان گرگان در فرمانداری تشکیل شد

جلسه ستاد مدیریت مصرف برق شهرستان گرگان در فرمانداری تشکیل شد

جلسه ستاد مدیریت مصرف برق  شهرستان گرگان با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی،مدیران نواحی شرق و غرب برق گرگان و سایر اعضا در محل فرمانداری تشکیل گردید. 
"ابراهیم دشتیان" معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با توجه به شروع فصل گرما به مدیریت مصرف برق اشاره کرد وبیان داشت: ستاد مذکور هرساله در راستای کاهش مصرف برق توسط مشترکین تجاری ،خانگی،صنعتی و علی الخصوص سازمانها و ارگانهای دولتی تشکیل می گردد که انتظار این است با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم توسط ستاد به ویژه مدیران برق استان و شهرستان بتوانیم اقدامات مثبتی را درجهت کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف بر داریم .
 وی خواستار اطلاع رسانی دقیق به مردم در جهت مصرف بهینه برق و جلوگیری از خاموشی های ممتد در این خصوص شد واظهار داشت: باید از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی دقیق به مردم صورت گیرد و با همکاری مردم بخصوص درایام ماه مبارک رمضان شاهد خاموشی برق در شهرستان نباشیم.
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری با بیان اینکه باید راهکارها و پیشنهاد های لازم درخصوص کاهش مصرف برق را در اختیار ستاد جهت ابلاغ به دستگاه های اجرایی شهرستان ارسال گردد بیان داشت: باتوجه به طرح های اجرا شده در خصوص کاهش مصرف برق ادارات شهرستان، در سال گذشته با ارزیابی های صورت گرفته توسط اداره برق همکاری خوبی در این حوزه را شاهد بودیم و امیدواریم ادارات از هم اکنون این همکاری را بیش از پیش داشته باشند .
مهندس دشتیان با اشاره به سهم مصرف برق در بخش کشاورزی افزود: در سال جاری شرکت توانیر طرحی را در زمان اوج بار یعنی در ساعت های 12 الی 16 به کشاورزان پیشنهاد کرده که در صورت انعقاد قرارداد و همکاری فی مابین با اداره برق 20ساعت باقیمانده شبانه روز از برق رایگان برخوردار می شوند .
وی همچنین از  شرکت توزیع نیروی برق استان خواست طی مکاتبه ای راهکارهای کاهش 20./ مصرف برق را به فرمانداری ارسال نماید.

جلسه ستاد مدیریت مصرف برق شهرستان گرگان در فرمانداری تشکیل شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 369
  • کد خبر : 45262