عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش سازمان ها را درجامعه پررنگ‌تر می کند

فرماندار گمیشان در پیام تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؛

ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش سازمان ها را درجامعه پررنگ‌تر می کند

ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش سازمان ها را درجامعه پررنگ‌تر می کند

 

فرماندار گمیشان در پیامی با تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش سازمان ها را درجامعه پررنگ‌تر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ متن پیام فرماندار گمیشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا همه با هم براي توسعه ارتباطات اجتماعي ، ارتقاء معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند با تقويت نیروهای دانا و نواندیش و رعايت اخلاق حرفه اي در عملكرد سازمانی و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات تلاش نموده و جايگاه اين حرفه را در جامعه آرمانی و اسلامي تثبيت نماييم.

امروزه در میان فرصت های فراوان توسعه پایدار، روابط عمومی به عنوان فرصتی با ارزش افزوده بسیار بالا در نطر گرفته می شود بدیهی است ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خود را درجامعه پررنگ‌تر نماید.

بی شک، در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین سازمان وجهت دهی به برنامه ریزی های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی ، از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.

اینجانب ، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،به تمامی فعالین این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد ، مسئولیت پذیری ورعایت اخلاق حرفه ای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان ها به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات شهرستان گمیشان، شاهدارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم ورسانه ها باشیم.

 

امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان

 




ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 453
  • کد خبر : 45453