عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از اختیارات استانی به مدیران شهرستان تفویض شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

از اختیارات استانی به مدیران شهرستان تفویض شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه در فصل برداشت محصول, امکان ایجاد مشکلاتی در حوزه شهرستانی وجود دارد و ممکن است زمان تاثیر بسزایی در رفع مشکل داشته باشد, انتظار می رود بعضی از اختیارات استانی به مدیران شهرستانی تفویض شود.
عبدالقدیر کریمی در دومین جلسه شورای کشاورزی در گنبدکاووس اظهار داشت: ما قبول داریم که بعضی از تصمیمات کشوری بوده و باید رویکرد و سیاست استان ها نیز بر آن مبنا باشد, اما انتظار داریم در حوزه هایی که می توان در شهرستان تصمیم گیری کرد, مدیران تفویض اختیار داشته باشند.
وی افزود: در حوزه امکانات و تجهیزات مشکلات زیادی در آتش نشانی شهرستان وجود دارد و ما آمادگی داریم تا با کمک و مساعدت سازمان جهاد کشاورزی و اداره غله و اعتباراتی از حوزه کمیته برنامه ریزی شهرستان, آتش نشانی را تجهیز کنیم.
کریمی گفت: فصل برداشت, شرایط خاص و حساس برای کشاورز است و کشاورزان بعد از حدود یکسال زحمت و تلاش, شاهد نتیجه کار خود نی باشند, و ما امیدواریم با هماهنگی و همکاری بین دستگاه ها و مدیران اجرایی بتوانیم شرایط خوبی را برای کشاورزان ایجاد کنیم تا آنها بدون دغدغه و نگرانی, برداشت محصول خود را انجام دهند

از اختیارات استانی به مدیران شهرستان تفویض شود

 

از اختیارات استانی به مدیران شهرستان تفویض شود

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 388
  • کد خبر : 45696