عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان علی آباد کتول با حضورسید صادق شیرنگی معاون فرماندار و اعضای شورای حفاظت شهرستان در محل سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، معاون فرمانداردر این جلسه اظهار کرد:خشکسالی،کمبود آب بحث جدی است و هروز کی می گذرد بحران آب جدی تر می شود.

وی افزود:خشک شدن تالاب ها،آب رودخانه ها در پشت سدها،افزایش ریزگردها،فرونشست متعدد زمین،استفاده از روزافزون از پمپ های آب،کم فشار شدن آب در طبقات بالایی ساختمانها همه زنگ خطر وهشدارهای جدی هستند که باید به آن توجه شود.

سید صادق شیرنگی در بحث استفاده اصولی وبهینه آب در بحث کشاورزی وچه در بحث شرب تاکید کردند.

معاون فرمانداراظهارداشت:لذا اگر یک نسخه شفا بخش و برنامه جامع نداشته باشیم ومردم از هدر رفت آب جلوگیری نکنند قطعا در آینده با مشکل بحران مواجه خواهیم شد به همین خاطر صیانت از این منابع حیاطی امری ضروری است.

سید صادق شیرنگی گفت: مدیریت صحیح منابع آب جزو اولویت های همگانی است و نیاز به مدیریت با نگاه ویژه دارد.

شیرنگی افزود:آب بعنوان آب به عنوان عنصر حیاتی تنها متعلق به نسل حاضر نیست بلکه نسل های آینده نیز باید از این نعمت الهی بهرمند شوند.

معاون فرماندار با تاکید بر اینکه مدیریت و ترویج فرهنگ استفاده مطلوب و صحیح از این عطیه الهی مختص یک دستگاه نیست افزود: در شرایطی که تقریباً در همه جای کشور با بحران کم آبی مواجه هستیم همه دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان جهت حفاظت از منابع حیاتی فرهنگ سازی در خصوص مصرف آب باید همکاری لازم را داشته باشند.

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .