عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومين جلسه كارگروه اطفا حريق شهرستان آزادشهر برگزار شد


دومين جلسه كارگروه اطفا حريق شهرستان آزادشهر برگزار شد

دومين جلسه كارگروه اطفا حريق شهرستان آزادشهر برگزار شد

دومين جلسه كارگروه اطفا حريق شهرستان آزادشهر با حضور حسيني فرماندار، بذري دادستان، اعضاي كارگروه و با دبيري اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،در دومین جلسه کارگروه اطفای حریق آزادشهر بربهره گیری از ظرفیتهای درون شهرستانی و تجهیز ستادهای بحران ادارات به امکانات مناسب اطفای حریق باهدف پیشگیری از آتش سوزی عرصه های طبیعی تاکید شد.

رسول حسینی فرماندار آزادشهر بابیان اینکه ۲۰هزار هکتار اراضی کشاورزی دراین شهرستان داریم بر لزوم آموزش کشاورزان در زمینه عواقب ناشی از آتش زدن بقایای محصولات خود تاکید کرد.

ایشان کارگروه اطفاء حریق را یکی از کارگروه‌های مهم دانسته ، عنوان داشتند لازم است کارگروه مذکور دارای برنامه ویژه‌ای در این خصوص باشد.

حسینی احتمال بروز حریق در سطح شهرستان را با توجه به سنوات گذشته دور از انتظار ندانستند و گفتند : به همین دلیل می‌توان با تلاش و آمادگی قبلی میزان حداکثری خسارات را به‌طور ملموس کاهش داد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان برگزاری این جلسات را با هدف رسیدن به برنامه‌ریزی‌های منسجم و هماهنگی بین دستگاهی در جهت پیشگیری و مقابله بموقع با حوادث احتمالی ضروری دانستند.

ایشان در پایان بر لزوم آماده باش کامل نیروها با تجهیزات و امکانات ضروری جهت حضور در کمترین زمان ممکن در عرصه و جلوگیری از هدر رفت منابع تاکید نمودند.

در ادامه رضا بذری دادستان آزادشهر هم به جنبه عمومی جرم آلودگی محیط زیست اشاره کرد و جزای نقدی ۲ تا ۸ میلیون تومانی را متوجه متخلفین از این قانون کرد.

در این جلسه وظایف دستگاه‌های اجرایی و عضو کارگروه تخصصی اطفای حریق جهت پیشگیری و مقابله با حریق جنگل و منابع طبیعی در سطح این شهرستان مشخص شد.


دومين جلسه كارگروه اطفا حريق شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

دومين جلسه كارگروه اطفا حريق شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 688
  • کد خبر : 46175