عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح نیاز سنجی آموزش روستایی در گرگان یک اقدام اساسی است


طرح نیاز سنجی آموزش روستایی در گرگان یک اقدام اساسی است

طرح نیاز سنجی آموزش روستایی در گرگان یک اقدام اساسی است

طی جلسه ای در فرمانداری گرگان نتایج طرح نیازسنجی آموزش روستایی در گرگان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور فرماندار گرگان و مدیرکل فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد، "تیرانداز" نتایج طرح را تشریح و آمادگی فنی و حرفه ای استان را برای ورود به مرحله بعدی طرح اعلام کرد .

وی گفت: این طرح در روستاهای هدف 5 دهستان شهرستان و در سطح 15روستا با جمعیت 37476 نفر صورت گرفت و فهرست عناوین گروههای آموزش شغلی مورد تقاضای روستائیان شهرستان بر اساس اولویت بندی جمع بندی و نهایی شد .

در این جلسه فرماندار گرگان ضمن تشکر از دست اندر کاران مجری طرح در فنی و حرفه ای شهرستان و استان گفت: در راستای تکالیف معین شده در برنامه پنجم توسعه کشور ، اجرای طرح نیازسنجی آموزشی روستایی یک اقدام اساسی و ناظر بر تدبیری است که دستگاه اجرایی به مقوله آموزشی به عنوان پیش نیاز اجرای برنامه های توسعه ای می نگرد ،از این رو همه موظف هستیم که ردیفهای اعتباری برای اجرای برنامه های آموزشی را براساس اولویت و نیاز اصلی مخاطبان تعریف کنیم .

احمدی بیان داشت : اجرای این طرح کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی نیز می نماید زیراکه آموزشهای مورد نیاز کوتاه مدت و مورد نیاز روستائیان زمینه را برای افزایش بهره وری و در نتیجه افزایش تولید فراهم می کند ،از این رو طرح نیاز سنجی برنامه آموزشی روستایی یک طرح و اقدام اساسی است .

طرح نیاز سنجی آموزش روستایی در گرگان یک اقدام اساسی است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 638
  • کد خبر : 4640