عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس به مناسبت هفته وحدت

در هفدهم ربيع الاول سال عام الفيل، از دودمان پاك ابراهيم فرزندي پا به عرصه گيتي نهاد كه ولادتش نقطه عطفی در تاریخ انسانیت شد و به يمن قدوم مباركش، ساکنان عرش ملکوت برای تهنيت اين ‌ميلاد خجسته به زمين آمده و در تبريك اين رويداد مبارك بر يكديگر سبقت مي‌جستند و کویر جهل ، كفر و تعصب به بوستان مهر، توحيد و عدالت مبدل شد.
با درخشش آخرين ستاره درخشان سپهر نبوت، حضرت محمد مصطفي(ص)، چهره جهان دگرگون شد، شرك ها به توحید مبدل گشت، عبادت خدا جای اطاعت از طاغوت ها را گرفت، نفاق ها به یكرنگی گرائید و خصومت ها و دشمنی های چندین ساله به «اخوت اسلامی» تبدیل شد و عرب و عجم، یار هم گشتند و سفید و سیاه برابر گردیدند و اسلام به عنوان آخرين و کاملترين دين الهي براي نجات بشريت از گمراهي و جهل، توسط پيامبر اکرم (ص) به بشريت عرضه شد.
آری، وحدت و يکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و همدلي ميان ايشان، از دستاوردهاي دين مبين اسلام و اساس تعاليم و آموزش هاى اسلامي و فرهنگ قرآنى است و بر همين اساس، قرآن کريم يکى از عمده ‏ترين و سازنده ‏ترين اهداف رسالت رسول اکرم (ص) را تأليف قلوب و ايجاد انس و تفاهم به جاى خصومت و دشمنى بيان مى‏دارد و اگر کسى در تاريخ، به ديده عبرت بنگرد، اين معنى را از شاهکارهاى رسالت محمدى‏ (صلى الله عليه و آله و سلم) مى‏يابد.
وحدت و يكپارچگي همچنين رمز پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم اقتدار و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است. اين مهم همواره در صدر سياستگذاري هاي نظام و مورد تاكيد و اهتمام مقام معظم رهبري و امام راحل مان بوده است.
در شرايط فعلي كه بسياري در كمين تفرقه و انفكاك جامعه ي اسلامي هستند و از هر سو وحدت و همدلي مسلمین تهديد مي شود، بر ماست كه بيش از گذشته به اين امر توجه نموده و خداي ناكرده دستاويز به دست بهانه جويان ندهيم.
خداي را شكر كه جلوه ي باشكوه وحدت و يكپارچگي بين تشيع و تسنن به مدد انديشه ي بلند و تفكر پوياي شما برادران ديني اعم از تشيع و تسنن به وضوح مشهود است.
اینجانب ضمن تبریک سالروز ميلاد باسعادت عصاره نبوت، ختم رسالت ، حضرت ختمي مرتبت، محمد مصطفي(ص) و ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت،حضرت امام جعفر صادق(ع)، فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادري و تجديد پيمان با اسلام و آرمان هاي نظام اسلامي را به تمامی مسلمانان جهان، هموطنان عزيز و بويژه هم استانی هاي شريف اعم از برادران شيعه و سني تبريك عرض نموده و پيروزي و سربلندي اسلام و همه مسلمين و نابودي كفر را از درگاه ايزد متعال مسئلت مي نمايم.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 817
  • کد خبر : 4645