عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آق قلا ، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا پیام تبریکی را صادر کرد، که متن پیام به شرح ذیل است :

ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که کلامش اعجاز عشق بود و وجود پربرکتش بهانه آفرینش. آمده بود تا همه را به خدای واحد، رسول واحد، قبله‌ واحد و کتاب واحد فراخواند.

بدون شک وحدت و يکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و همدلي ميان پیروان مذاهب و اقوام ، از دستاوردهاي دين مبين اسلام و اساس تعاليم و آموزش هاى اسلامي و برپایه فرهنگ قرآنى بنا شده است . در شرایطی که دشمنان با هر طرح و ترفندی برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان می کوشند ؛ بی‌تردید تنها راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و گسترش اسلام ، تقویت و ترویج فرهنگ وحدت است.

اينجانب ضمن تبريك هفته وحدت- به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) - به مردم شریف شهرستان آق قلا ؛ اميدوارم برادران و خواهران اهل تسنّن و تشيّع همچون هميشه با نهايت وفاق و همبستگی در سايه تعاليم دين مبين اسلام دوشادوش هم در راه تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام برداشته و شاهد سربلندي روزافزون اسلام عزيز در تمامي گستره ي گيتي باشيم.

الیاس هیوه چی – فرماندار شهرستان آق قلا

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1412
  • کد خبر : 4650