عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه با احزاب و گروههای سیاسی گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه با احزاب و گروههای سیاسی گنبدکاووس

نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه با احزاب و گروههای سیاسی گنبدکاووس

دراین نشست هم اندیشی، معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس در سخنانی به برنامه های دولت تدبیر و امید و وزارت کشور برای تقویت احزاب سیاسی اشاره کرد و گفت: احزاب و گروه های سیاسی از ظرفیت های خوب توسعه هستند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید و کارگزاران آن استفاده از ظرفیت احزاب و گروه های سیاسی در تصمیم سازی و نیز کمک به توسعه بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، استان و شهرستان است.
وی؛ تقویت و انسجام بخشی احزاب و گروه های سیاسی و راه اندازی خانه احزاب را از برنامه های فرمانداری گنبدکاووس در سال جاری برشمرد و اضافه کرد: آرامش، وحدت، وفاق و همدلی بین اقوام و مذاهب از شاخص های مهم و تاثیرگذار در توسعه این شهرستان است.
کریمی گفت: فرمانداری ویژه گنبدکاووس در نظر دارد نشست هایی را بین بزرگان و معتمدان شیعه و اهل سنت این شهرستان به صورت ماهانه یا فصلی برگزار کند و از دیدگاه های آنان در برنامه ریزی، تصمیم گیری و تصمیم سازی و توسعه منطقه استفاده نماید.
وی از برگزاری نشست جداگانه با احزاب و نمایندگان جریان های سیاسی اصلاح طلب این شهرستان در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: هدف این نشست ها تقویت وحدت و همدلی بین احزاب در راستای منافع ملی و منطقه ای است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در دو سال گذشته درحوزه های عمرانی شهرستان، ادامه داد: ایجاد اشتغال، کارآفرینی، رونق تولید و کسب و کار از اولویت های فرمانداری درسال جاری است.
کریمی یادآور شد: در دو سال گذشته طرح های عمرانی، اقتصادی و تولیدی خوبی در گنبدکاووس به بهره برداری رسیده و یا در حال اجرا بوده که حداقل دو برابر سال های قبل است.
وی؛ توسعه کشت های گلخانه ای، طرح های استخراج ید، احداث هتل، کشتگاه خورشیدی ارگانیا، گازرسانی به روستاها، احداث بوستان پنج هکتاری خانواده و بوستان دکتر بسکی را از مهمترین طرح های اجرا شده و یا در دست اجرای گنبدکاووس در دو سال اخیر برشمرد.
دراین نشست برخی نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی گنبدکاووس به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
توجه به همگرایی و وحدت بین گروه های سیاسی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، پیگیری دغدغه های مردم بویژه درحوزه معیشت و اشتغال، اجرایی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، توجه به مسائل فرهنگی و ارزشی جامعه، استفاده از ظرفیت های شهرستان برای توسعه، پرهیز از دو دستگی بین احزاب سیاسی و حرکت در راستای منافع ملی، تهیه سند توسعه شهرستان، ضرورت همگرایی در برابر تحرکات دشمنان، پیگیری عقب ماندگی های شهرستان در حوزه زیرساخت هایی چون راه آهن، فرودگاه و کنارگذر از جمله نظرات و پیشنهادهای مطرح شده دراین نشست بود.

نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه با احزاب و گروههای سیاسی گنبدکاووس

 

نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه با احزاب و گروههای سیاسی گنبدکاووس

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 467
  • کد خبر : 46693