عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت در فرمانداری علی آباد کتول راه اندازی شد


میز خدمت در فرمانداری علی آباد کتول راه اندازی شد

میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر و راحت به ارباب رجوع در طبقه همکف ساختمان فرمانداری شهرستان علی آباد کتول راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول در بازدید از این محل گفت: میز خدمت در فضایی مناسب در طبقه همکف برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یادشده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند راه اندازی شده است.
فرماندار افزود: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت مندی آنان میز خدمت با حضور کارشناس فرمانداری آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.
وی تاکید کرد: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: درخواست ها و نیازهای مطرح شده توسط ارباب رجوع در قالب سرویس هایی همچون نظرسنجی، شکایت، پرسش و پاسخ از شهروندان دریافت و سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا با ایجاد وظیفه و تقسیم کار، به آنها رسیدگی شود.
هدایتی کتولی افزود: ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می شود.

فرماندار در ادامه تصریح کرد،با عنایت به ابلاغ بخشنامه شماره 24452مورخ 1/3/97ریاست محترم و اجرای ماده 17 تصویب نامه شماره 1127128مورخ 28/12/96شورای عالی اداری به عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری این میزخدمت راه اندازی شده است.

 

میز خدمت در فرمانداری علی آباد کتول راه اندازی شد

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .