عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 56 برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی ویژه مواد مخدر در سطح شهرستان برگزار می شود

فرماندار گمیشان خبر داد؛

56 برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی ویژه مواد مخدر در سطح شهرستان برگزار می شود

56 برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی ویژه مواد مخدر در سطح شهرستان برگزار می شود

فرماندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گمیشان اظهار داشت: 56 برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی ویژه هفته جهانی مبازره با مواد مخدر در سطح شهرستان گمیشان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با تاکید بر اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: این برنامه ها توسط کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با همکاری ادارات، نهادها و تشکل های مردم نهاد در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.

 

وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی، حضور در مساجد و برگزاری دوره ه، کلاس های آموزشی و نمایشگاه ها از برنامه های شاخص در این هفته می باشد.

توماج تصریح کرد: مشاوره و ویزیت رایگان، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و همچنین برگزاری مسابقه هنرهای دستی ویژه بانوان را نیز می توان از برنامه های مهم دیگر در این هفته برشمرد.

فرماندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر حمایت از بهبود یافتگان از مواد مخدر اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه محصولات بهبودیافتگان از دیگر برنامه مهم شهرستان در این هفته با رویکرد حمایت از بهبودیافتگان از مواد مخدر می باشد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 440
  • کد خبر : 46831