عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان علی آباد کتول به ریاست شیرنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و باحضوربرزمینی معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان، مدیران دستگاههای مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، معاون فرمانداردر این جلسه ,تکدی گری را یکی از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود : حضور متکدیان در سطح شهر که معلول برخی از آسیبهای اجتماعی است، علاوه بر ارائه جلوه نامناسبی از شهر، آسیب‌های اجتماعی دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت و برنامه ریزی برای ساماندهی و کاهش متکدیان و زمینه های تکدی گری، باید از مهمترین اقداماتی باشد که در دستور کار مدیران و مسئولان مرتبط قرار می گیرد.

وی افزود:تکدی گری برابرقانون مجازات اسلامی جرم محسوب می شود،لذا فرد متکدی مجرم است وبرابرقانون باید با آنها برخورد شود.

سید صادق شیرنگی تصریح کرد:تکدی گری یک معضل اجتماعی است که در پیدایش عامل بیکاری،عدم داشتن مهارت وفنون شغلی،فقر مادی،اعتیادوغیره می شود.

وی بر ضرورت جمع آوری متکدیانبعنوان یک معضل اجتماعی توسط دستگاههای متولی تاکیدکرد و افزود : علاوه بر شهرداری همه دستگاههای متولی باید با تعامل سازنده و همکاری و بر اساس اراده جمعی این معضل را به شکل مطلوب ساماندهی کنند.

وی در پایان تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی از متکدیان شهرستان،ایجاد اردوگاه های خاص ساماندهی ونصب بنر جهت اطلاع رسانی جمع آواری متکدیان را داشت.

جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .