عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیران استانی مخابرات وآموزش و پرورش؛

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ سومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

"غلامعلی شهمرادی" مدیر عامل شرکت مخابرات استان در این جلسه با تاکید برنقش ارتباطات در پیشرفت امورات گفت: امروزه تمام ابعاد زندگی بشریت به حوزه ارتباطات بستگی داشته و 90 درصد از مردم از خدمات الکترونیکی استفاده می کنند.

وی با اشاره به 4 موج حوزه ارتباطات در سطح کشور بیان داشت: ظهور اینترنت، اینترنت همراه، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی چهار موج موثر حوزه ارتباطات می باشد که فرآیند توسعه و پیشرفت را سرعت بخشیده است.

شهمرادی یادآور شد: تکنولوژی های نوین و جدیدی برای ارتقاء و تسریع در حوزه ارتباطات توسط شرکت مخابرات در سطح استان انجام شده و یا در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان در پایان با اشاره به شناسایی 8 نقطه3G و4G جهت ارتقاء اینترنت همراه اول شهرستان و هماهنگی های انجام شده در این خصوص خاطر نشان کرد: 12 سایت 3G و4G موبایل در طی 2 سال با هدف افزایش سرعت اینترنت موبایل همراه اول در شهرستان گمیشان انجام شده است.

"احسان گوهری راد" مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه بیان داشت: آموزش و پرورش نقش مستقیم و مهمی در امر توسعه جامعه در همه زمینه ها دارد.

وی اضافه کرد: تعامل و مشارکت با دستگاه ها و مردم و بالابردن کیفیت آموزشی از سیاست ها و برنامه های اولویت دار این سازمان در سال جاری برای پیشبرد امورات آموزشی و پرورشی در سطح استان می باشد.

گوهری راد با اشاره به وضعیت مدارس سطح استان نیز یادآور شد: همه ما باید در فعال سازی، شناسایی و معرفی خیرین مدرسه ساز باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش پایانی سخنان خود بر همکاری همه جانبه برای بازگشت بازماندگان از تحصیل تاکید کرد.

گزارش فرمانده انتظامی شهرستان، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و آموزش وپرورش شهرستان از برنامه های دیگر سومین جلسه شورای اداری گمیشان بوده است.

 

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 478
  • کد خبر : 47035