عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 9 هزار میلیارد ریال در گنبدکاووس سرمایه گذاری شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

9 هزار میلیارد ریال در گنبدکاووس سرمایه گذاری شد

9 هزار میلیارد ریال در گنبدکاووس سرمایه گذاری شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس از سرمایه گذاری 9 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و دولتی در 10 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
عبدالقدیر کریمی در نشست با برخی تولیدکنندگان مرغ و کارآفرینان این شهرستان که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز استاندار گلستان برگزار شد، گفت: این میزان سرمایه گذاری دربخش های مختلف زیربنایی و توسعه ای از جمله توسعه کشت های گلخانه ای بوده است.
وی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال جاری این رقم سرمایه گذاری به دو برابر افزایش یابد، افزود: علاوه بر این، طرح روستای کارآفرین در 42 روستا و طرح روستای بدون بیکار نیز در 6 روستای این شهرستان تاپایان امسال اجرایی می شود.
دراین جلسه دو تولید کننده مرغ گنبدکاووس نیز در سخنانی با بیان اینکه این شهرستان با 200 واحد تولید مرغ گوشتی و با اشتغالزایی 6 هزار نفر، رتبه نخست در استان گلستان را دارد، خواستار توجه جدی به مشکلات صنعت تولید مرغ که به گفته آنان درحال نابودی است، شدند.
واردات انحصاری نهاده ها و گرانی آن و نیز بالا بردن قیمت نهاده های تولید داخل، خرید پایین مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام گلستان، اخذ مالیات های سنگین از تولیدکنندگان و ناتوانی پرورش دهندگان مرغ در پرداخت تسهیلات بانکی به دلیل مشکلات اقتصادی از جمله مشکلات مطرح شده توسط این دو تولید کننده مرغ گوشتی در گنبدکاووس بود.
رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان نیز دراین جلسه با تایید مشکلات مطرح شده توسط تولیدکنندگان، گفت: این مشکلات به دلیل جوجه ریزی برخی از استان های کشور که در برنامه تولید نبودند، رخ داده است.
مختار مهاجر افزود: علاوه بر این، استان گلستان باید روزانه 250 تا 300 تن مرغ برای تهران ارسال نماید و شرکت پشتیبانی امور دام نیز تاکنون سه هزار تن مرغ از تولید کنندگان مرغ این استان خریداری و 6 هزار تن نهاده نیز بین آنان توزیع کرده است.
قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خواستار افزایش سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی این شهرستان و تفویض اختیار هزینه کرد تسهیلات این بخش برای دامداری های سبک و سنگین شد.

9 هزار میلیارد ریال در گنبدکاووس سرمایه گذاری شد

 

9 هزار میلیارد ریال در گنبدکاووس سرمایه گذاری شد

 

9 هزار میلیارد ریال در گنبدکاووس سرمایه گذاری شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 473
  • کد خبر : 47083