عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سردار آزمون به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر معرفی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

سردار آزمون به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر معرفی شد

سردار آزمون به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر معرفی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:سردار آزمون به عنوان سفیر افتخاری پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در گنبدکاووس معرفی شدند.
عبدالقدیر کریمی در نشست خبری سردار آزمون با خبرنگاران اظهار داشت: برای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بلای خانمانسوز اعتیاد از ظرفیت و قابلیت سردار آزمون استفاده خواهیم کرد و وی سفیر افتخاری پیشگیری و مبارزه در این حوزه شدند.
وی افزود: امید داریم انتخاب و معرفی ایشان به عنوان سفیر افتخاری, فرصتی باشد تا بهتر از گذشته اقدامات موثری در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: سردار آزمون افتخار ایران اسلامی, به ویژه مردم شهرستان گنبدکاووس است و امروز سردار با توجه به اینکه سفرهای طولانی از روسیه به تهران و از تهران به گنبدکاووس داشتند, به خاطر علاقه به مردم شهرستان, در مراسم استقبال حضور یافتند.
کریمی تاکید کرد: بعد از بازگشت خلیل آزمون, پدر سردار آزمون, از روسیه به ایران و گنبدکاووس, رایزنی انجام خواهیم داد تا شرایطی ایجاد شود و مسائل شخصی سردار حل شده و وی بتواند در تیم ملی حضور یابد.
وی یادآور شد: با توجه به روحیات پدر سردار آزمون ,امید داریم حضور سردار آزمون را بار دیگر در تیم ملی داشته باشیم.
قرجه طیار, نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دغدغه همه ما و مردم گنبدکاووس, برگشت سردار آزمون به تیم ملی است و امید داریم شرایطی فراهم شود تا ایشان با فراغ بال در تیم ملی حضور یابند و دغدغه مسائل شخصی و خانوادگی نداشته باشند.
وی افزود: در نظر داریم تا از ظرفیت سردار آزمون در کلیه عرصه های ورزشی مختلف استفاده کنیم.

سردار آزمون به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر معرفی شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 451
  • کد خبر : 47095