عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصویب111طرح اشتغالزایی ویژه بانوان/موثربودن برنامه های عفاف و حجاب

فرماندار گمیشان خبر داد؛

تصویب111طرح اشتغالزایی ویژه بانوان/موثربودن برنامه های عفاف و حجاب

تصویب111طرح اشتغالزایی ویژه بانوان/موثربودن برنامه های عفاف و حجاب

فرماندار گمیشان در دومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان اظهار داشت: 111 طرح اشتغالزایی ویژه بانوان طی 6 ماه اخیر در کمیته فنی اشتغال شهرستان به تصویب رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج اشتغال بانوان را برنامه مهم دولت بیان و خاطر نشان کرد: پیش بینی اشتغال طرح های تصویب شده ویژه بانوان در حوزه روستایی 113نفر و در حوزه اشتغال فراگیر 30 نفر می باشد.

توماج همچنین با اشاره به تسهیلات جذب شده ویژه طرح های اشتغالزایی بانوان نیز بیان داشت: 14 طرح با اشتغال 20 نفر ویژه بانوان طی 6 ماه تسهیلات خود را جذب کرده و اکنون مشغول فعالیت می باشند.

وی افزود: حضور بانوان در کنار مردان برای رسیدن به جامعه ای هدفمند و ایده آل در همه زمینه ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

رییس کارگروه بانوان و خانواده گمیشان زن و مرد را مکمل یکدیگر بیان داشت و گفت: خانواده ایمن در کنار آموزش و پرورش در تربیت نسل های آینده ساز و موفق نقش مهمی را داشته و می تواند تهاجمات فرهنگی دشمنان را خنثی کند.

توماج در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: برنامه های پیشنهادی در این هفته باید متنوع، موثر و قابلیت اجرا شدن در سطح شهرستان را داشته باشد.

وی اضافه کرد: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بايد جزء برنامه ساليانه و اصلي ترين رويکرد مرتبط فرهنگي ادارات در سطح شهرستان باشد.

توماج تصریح کرد: تقويت مشاركت اجتماعي بانوان ، افزايش نقش آنها در تصميم گيريها و برنامه ريزي هاي راهبردي ، توانمندسازي و تحكيم بنياد خانواده از مهمترين اهداف دولت تدبير و اميد در سطح کشوراست.

نماینده عالی دولت همچنین با اشاره به اینکه همه باید یقین داشته و به این باور مهم برسند که زنان در جامعه نقش مهمی را در همه زمینه ها برای پیشبرد امورات دارند، خاطر نشان کرد: توانايي زنان با توجه به تشكيل خانواده هاي موفق و سالم و مشاركت در فعاليت هاي سياسي ، اجتماعي و اقتصادي جامعه ستودني است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر برگزاری جلسات گروه های کاری بانوان توسط دستگاه های متولی، یادآور شد: فعالیت ها و برنامه های گروه های کاری بانوان توسط دستگاه ها با کارکردهای متفاوت باید به گونه ای باشد که بتوان از آنها در جلسات کارگروه بانوان و خانواده شهرستان بعنوان یک برنامه و مدل قابل طرح و تصمیم گیری استفاده شود.

 

تصویب111طرح اشتغالزایی ویژه بانوان/موثربودن برنامه های عفاف و حجاب

 

تصویب111طرح اشتغالزایی ویژه بانوان/موثربودن برنامه های عفاف و حجاب

 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 354
  • کد خبر : 47381