عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » داشتن برنامه و هدف مسیر توسعه متوازن را هموار می کند

فرماندار گمیشان در نشست هماهنگی تدوین کتابچه برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایدار؛

داشتن برنامه و هدف مسیر توسعه متوازن را هموار می کند

داشتن برنامه و هدف مسیر توسعه متوازن را هموار می کند

فرماندار در نشست هماهنگی تدوین کتابچه برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایدار شهرستان در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت: داشتن برنامه و هدف مسیر توسعه متوازن را هموار می کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ نشست هماهنگی تدوین کتابچه برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایدار گمیشان با حضور فرماندار، معاون دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط فرمانداری در جهت تدوین کتابچه برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایدار شهرستان خاطر نشان کرد: اولویت ها، برنامه های توسعه محوری و هدف گذاری ها، شاخص ها و نماگرهای کلی سطح شهرستان در همه زمینه ها مشخص شده است.

وی افزود: حوزه ها و بخش های مختلف توسعه ای در نظر گرفته شده شهرستان شیلات و آبزی پروری، چهار بانده کردن مسیر گمیشان به بندرترکمن، ادامه زهکشی اراضی، بندر گمیشان، ناحیه صنعتی تخصصی شیلات، سواحل گردشگری چارقلی و توماجلر چارقلی و احداث بیمارستان می باشد.

توماج ادامه داد: برنامه ها و طرح های در نظر گرفته شده باعث رونق و توسعه شهرستان در همه زمینه ها خصوصاً اقتصادی و اشتغالزایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گمیشان تصریح کرد: معیشت و رونق اقتصاد و زیرساخت هایی که در اقتصاد محرک باشد در این کتابچه اعمال شده است.

معاون دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه بر هماهنگی دستگاه ها و جمع بندی های نهایی جهت اجرایی شدن این طرح مهم تاکید کردند.

تدوین برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایدار گمیشان یکی از مصوبات مهم سفر وزیر کشور در خرداد ماه سال جاری به استان نیز بوده است.

لازم به ذکر است در جهت تسریع در انجام این کار مهم و ارزشمند تاکنون دیدارها، نشست ها و جلسات متعدد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و تیم های کارشناسی برگزار شده است.

 

داشتن برنامه و هدف مسیر توسعه متوازن را هموار می کند

 

داشتن برنامه و هدف مسیر توسعه متوازن را هموار می کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 485
  • کد خبر : 47569