عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار مراوه تپه با امام جمعه قازنقایه ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی و روستاهای تابعه برگزار شد


نشست فرماندار مراوه تپه با امام جمعه قازنقایه ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی و روستاهای تابعه برگزار شد

 

نشست  فرماندار مراوه تپه با  امام جمعه قازنقایه ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی و روستاهای تابعه برگزار شد

فرماندار مراوه تپه به همراه بخشدار مرکزی ، رئیس داره برق ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی جهت پاسخگویی به سوالات و بررسی مشکلات روستای قازانقایه و روستاهای تابعه در مسجد مصلی قازانقایه حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه در این نشست با تاکید بر حل مشکلات روستا، گفت: دولت عزم جدی برای حل مشکلات روستاهای دورافتاده و کم برخوردار داشته و دراین زمینه به موفقیت هایی دست یافته است.
تاجی  حضور مسئولین در روستاها و شنیدن مشکلات مردم را راهکاری مهم و هدفمند در حل مشکلات روستاها بیان کرد.
وی در ادامه  افزود : وجود پسته فرصت اقتصادی خوبی برای منطقه است و این نعمت بزرگی است که اهالی قازانقایه و روستاهای مجاور باید در حفظ و برداشت اصولی پسته برنامه ریزی نمایند.
وی ضمن تاکید بربرگزاری جشنواره پسته ، برگزاری جشنواره پسته را ترویج درختکاری و تغییر الگوی کشت ، آشنایی مردم با ثروت و سرمایه ملی خود ، روش های جدید باغبانی ، برقراری ارتباط بین مردم و صاحبان فن و متخصصین این امر ایجاد انگیزه در مردم جهت حفظ و صیانت از جنگل ها مخصوصاً درختان پسته و سایر گونه های گیاهی ، فرصت تبلیغ و برند سازی محصولات منطقه برای درآمد زایی ، بهره مندی حضور مسئولان کشوری و استانی و ... دانست .
در این نشست دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستای قازانقایه و روستاهای تابعه و امام جمعه ضمن تقدیر و تشکر از حضورفرماندار ، بخشدار مرکزی و  مسئولین ادارات مشکلات خود را مطرح کردند و پس از بیان مشکلات توسط آنها،نماینده عالی دولت در شهرستان مراوه تپه  دستورات لازم برای مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان حاضر در نشست را در حل مشکلات روستاهای مذکور صادر کرد.

نشست  فرماندار مراوه تپه با  امام جمعه قازنقایه ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی و روستاهای تابعه برگزار شد

 

نشست  فرماندار مراوه تپه با  امام جمعه قازنقایه ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی و روستاهای تابعه برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .