عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله,جلسه شورای اداری شهرستان کلاله 28 تیرماه 97 با حضور محمد حمیدی فرماندار کلاله,مدیر عامل پدافند غیر عامل استان,مدیر کل ابفار استان,ائمه جمعه و سایر اعضا برگزار گردید.
محمد حمیدی فرماندار کلاله در این جلسه تصریح کرد: امروز کشور در جنگی اقتصادی قرار دارد و همان گونه که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم؛ قطعا با توکل به خدا و همراهی مردم در این نبرد؛ نیز پیروز می شویم.
محمد حمیدی گفت: آستین ها را باید بالا بزنیم؛ تا با مقاومت و ایستادگی در مقابل دسیسه های دشمن پیروزی را به دست آوریم.
فرماندار کلاله در ادامه افزود: ما کارکنان دولت در خط مقدم نبرد هستیم؛ پس ساعت کار ما فراتر از زمان رسمی باید باشد.
وی ادامه داد: ضمن تکریم ارباب رجوع با افزایش خدمت صادقانه تلاش ها بیشتر شود؛ و جلوگیری از اسراف و رعایت صرفه جویی را از خودمان شروع کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان با انتقاد از برخی دستگاههای اداری گفت:چرا باید با کوتاهی و عدم اطلاع رسانی و پیگیری ۴۰۰ میلیون اعتبار سال ۹۶ بازگشت پیدا کند؟ و مدیران پروژه و اعتبارات ۹۶ را به جد پیگیر شوند.
فرماندار کلاله در ادامه به تلاش های منابع طبیعی،راهداری و حمل و نقل جاده ای، بسیج، شهرداری ها، آتش نشانی ها، آبفار ،دهیاری ها ،بخصوص مردم ،نیروهی پادگان نوده در اطفای حریق جنگل های کلاله اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حریق ها ۵۰ هکتار مزرعه گندم و ۲۱۸ هکتار از عرصه های منابع ملی (جنگل های طبیعت،دست کاشت و...) در آتش سوخت.
فرماندار کلاله گفت: در بحران ها باید همه دستگاهها در صورت اعلام نیاز؛ حضور فعال و به موقع داشته باشند.
محمد حمیدی در این جلسه در ارتباط با پدافند غیرعامل اعلام کرد: به زودی پس از بررسی های کارشناسی؛ مکانی در سطح شهرستان برای هدایت مردم در مواقع بحران اعلام می شود.
آخوند صفری امام جمعه اهل سنت شهر فراغی نیز در سخنانی اظهار داشت: در صورتی که جوامع اسلامی به دستورات قرآن عمل کنند، همه مشکلات جوامع حل می شود.
وی ادامه داد: مدیران باید شبانه روزی در خدمت به مردم تلاش کنند و از عمر بعنوان فرصت خدمت به خوبی بهره بگیرند.
تجری مدیرعامل پدافندغیرعامل استان هم دراین جلسه با تشریح شرایط روز و ضرورت پدافند غیرعامل در مقابل دسیسه های دشمنان اظهار داشت: باید ضمن آمادگی در مقابل برنامه های دشمن،ضمن استحکام بخشی؛توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل و آگاهی بخشی جامعه انجام پذیرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاله گفت: متاسفانه مصرف آب و برق بیش از استاندار جهانی است.
ایشان در ادامه با استناد سخنان مقام معظم رهبری در خصوص صرفه جویی منابع تصریح کرد: اگر ایرانیان از منابع موجود درست استفاده کنند همین منابع جوابگوی صد میلیون جمعیت خواهد بود ولی متأسفانه عدم صرفه جویی درست منجر به بحران کم آبی و یا برق شده است.
شکیبایی فر در بخش دیگری از مباحثش اضافه کرد:شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در بخش روستاهای شهرستان کلاله اقدامات خوبی را انجام داده که توانسته با این حجم از وسعت جغرافیایی و مشترکین خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه دهد.
گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری کلاله ضمن تجلیل از مدال آوران شهرستان؛ از سه خانواده روستایی (ابراهیم دارایی از روستای بربرقلعه، آقچه گل گرگانلی دوجی از شهر فراغی، غلامرضا اوکاتی از روستای کاظم خوجه) بعنوان کمترین مصرف کننده "آب" تقدیر شد.

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 659
  • کد خبر : 47876