عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد استقبال از خدام حرم رضوی تشکیل شد


جلسه ستاد استقبال از خدام حرم رضوی تشکیل شد

جلسه ستاد استقبال از خدام حرم رضوی تشکیل شد

جلسه برنامه ریزی ستاد استقبال از پرچم و خدام بارگاه رضوی در محل فرمانداری مراوه تپه  به ریاست اسمعیل تاجی فرماندار  مراوه تپه  و حضور اعضاء برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه ضمن  تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت گفت : هدف از حضور پرچم و خدام بارگاه رضوی در جهت حفظ وحدت و ایجاد همبستگی و روحیه ایثار و از خود گذشتگی در شهرستان مراوه تپه می باشد.
وی در ادامه افزود: حضور کاروان پرچم و خدام بارگاه رضوی در شهرستان مراوه تپه که با شعار هر چه دارم از تو دارم یا علی ابن موسی الرضا (ع) با هدف ترویج معارف رضوی ، معطر و مزین کردن فضای عمومی جامعه می باشد.
تاجی گفت: حضور پرچم بارگاه و خدام رضوی در شهرستان مراوه تپه که خداوند متعال توفیق این را داده ما هم قسمتی از این جریان مبارک باشیم و باید از این ظرفیت و پتانسیل برای مردم و شهرستان استفاده کنیم.
وی افزود : امروزه آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و جایگاه بارگاه این عزیزان علاوه بر این که یک تکیه گاه مذهبی هستند از بسیاری جهات هم دارای اهمیت می باشد و برای جامعه ما وحدت بخش و امید آفرین است.

در ادامه هر یک از اعضاء در جهت هر چه باشکوه تر بر گزار شدن مراسم به بیان مطالبی پرداختند.

شایان ذکر است مراسم استقبال از پرچم و خدام بارگاه مطهر رضوی روز دوشنبه مورخه 1 مرداد ماه  از مقابل تقاطع شبکه بهداشت برگزار می گردد.

جلسه ستاد استقبال از خدام حرم رضوی تشکیل شد

 

جلسه ستاد استقبال از خدام حرم رضوی تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .