عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار بندرگز برگزار شد


دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار بندرگز برگزار شد

دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار بندرگز برگزار شد

 

دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بندرگز در سال 97 با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار بندرگز در این جلسه گفت : دستگاه های نظارتی باید بر روند عرضه کالاها ، اهتمام و توجه بیشتری داشته باشند.

"حسین احمدی" افزود : باید با تشدید نظارت از سوی بازرسان مجمع امور صنفی ، صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ، از بروز تخلفات جلوگیری کرد تا مردم با خیال آسوده امور خود را بگذرانند.

وی بیان داشت : اجرای طرح کنترل بازار در بندرگز بایستی ادامه داشته باشد و در این طرح بازرسان به طور مستمر در زمینه کنترل قیمت و کیفیت کالا و بازار فعال عمل کنند.

فرماندار بندرگز ادامه داد : طرح نظارتی مشترک در قالب گشت برای نظارت و بازرسی بر فعالیت های صنفی در بازار انجام شود.

وی بیان داشت : همه تلاش ما در فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان این است تا افرادی که به طریقی وظیفه ارائه خدمات به مردم و دراختیار قرار دادن امکانات برای مردم را دارند قانون و مقررات را رعایت کنند و به سود عادلانه خود قانع باشند.

احمدی ، احترام به قانون و رعایت آن را از سوی همه واحد های صنفی شهرستان بندرگز ضروری دانست.

در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بندرگز درباره آخرین اقدام های انجام شده در راستای تأمین اقلام مورد نیاز شهرستان ، تشدید نظارت و کنترل شدید قیمت ها بحث و تبادل نظر و تصمیم های لازم اتخاذ شد.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 467
  • کد خبر : 48172