عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در خدمت به بازاریان و مردم قدم مثبت بردارید و مثمر ثمر باشید

در دیدار اعضای جدید اتاق اصناف با فرماندار شهرستان گالیکش مطرح شد:

در خدمت به بازاریان و مردم قدم مثبت بردارید و مثمر ثمر باشید

در خدمت به بازاریان و مردم قدم مثبت بردارید و مثمر ثمر باشید

اعضای جدید اتاق اصناف گالیکش با حضور در فرمانداری با خسروی فرماندار شهرستان گالیکش دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش فرماندار در این دیدار ضمن تبریک به اعضای جدید و آروزی توفیق در طول خدمت اظهار داشت:در خدمت به بازاریان و مردم قدم مثبت بردارید و مثمر ثمر باشید و تمام توان خود را در جهت رضایتمندی این دو قشر بکار گیرید.

خسروی با تأکید بر حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی تصریح کرد: هرچه اتحاد وهمدلی بیشتر باشد ثمره ای جز منفعت برای خودتان و مردم نخواهد داشت و هر چقدر خدمت خالصانه و برای خدا و مردم باشد، موفقیت حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: واقعیت امروز این است که بازار و اصناف، بخش عظیمی از جامعه را تشکیل داده و در مسایل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارند. از این رو اصناف باید در گام نخست نقش و جایگاه خود را پیدا کند تا بتواند با رفتار، کردار، سیاست گذلری ها و موضع گیری هایش در جامعه ایفای نقش نماید.

فرماندار گالیکش افزود: اگر اتاق اصناف مورد وثوق مردم و بازاریان باشد می تواند با قدرت بیشتری به فعالیت بپردازد.

خسروی خطاب به اعضای جدید اتاق اصناف گفت: به دنبال ایجاد ارتباط سالم بین مردم و بازار باشید. اخلاق و رفتار اسلامی را سرلوحه کار بازار قرار دهید.

حسن خسروی در پایان گفت: حضور اصناف و بازاریان در حمایت و پشتیبانی از برگزاری مراسمات و مناسبتهای ملی و مذهبی، چه از بعد مادی و چه بعد معنوی، همچون گذشته تداوم داشته باشد و قطعا در صورت نیاز به کمک، مجموعه فرمانداری و سایر دستگاههای شهرستان نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد و با نهایت توان در کنارتان خواهند بود.

ولی خسروی رییس جدید اتاق اصناف گالیکش نیز به نمایندگی از سایر اعضا گفت: مجموعه اصناف و بازاریان گالیکش همچون گذشته دوشادوش دولت در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش خواهد کرد و با شناختی که از بازاریان منصف گالیکش داریم، اطمینان می دهیم که پا به پای دولت در خصوص عرضه کالا به مردم فعالیت خواهیم نمود.

رییس اتاق اصناف گالیکش افزود: در گالیکش مجموعا حدود 2465 واحد صنفی شناسنامه دار، 400 واحد فعال دارای پروانه کسب و تعداد 6422 نفر بطور مستقیم در اصناف حضور دارند.

وی در خاتمه اظهار داشت: از ابتدای سال 97 تا کنون 840 مورد بازرسی از اصناف شهرستان گالیکش صورت گرفته که تعداد 30 فقره تخلف شامل مسایل بهداشتی و پروانه کسب در این بخش ثبت شده است و عمده مشکلات در خصوص پروانه کسب در حوزه رستوران ها، چلوکبابی ها و تاکسی تلفنی ها می باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 486
  • کد خبر : 48192