عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار مراوه تپه بر تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستائیان تاکید کرد


فرماندار مراوه تپه بر تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستائیان تاکید کرد

فرماندار مراوه تپه بر تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستائیان تاکید کرد

 

جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان مراوه تپه با حضور تاجی فرماندار مراوه تپه ، زین الدین مدیر آبفار شهرستان ، انصاری رئیس اداره عشایری شهرستان و  تعدادی از مسئولین در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه  در این جلسه  که مشکلات آب مناطق روستایی شهرستان مراوه تپه  مورد بحث و بررسی قرار گرفت، فرماندار مراوه تپه گفت: درچند سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه تامین آب روستاهای شهرستان انجام شده و امیدواریم این روند ادامه یابد.
فرماندار مراوه تپه اقدامات آبفار  شهرستان را در حوزه  ارائه خدمات و  آبرسانی روستایی مطلوب  دانست  و مراتب تقدیر و تشکر خود را از  مدیر و همه پرسنل زحمتکش آبفار ابراز نمود و اظهار داشت : در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به قشر زحمتکش روستایی می بایست بر لزوم تسریع طرحهای آبرسانی اولویت دار اقدامات لازم صورت گیرد و اداره آبفار شهرستان  با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین روستایی از هیچ کوششی دریغ نکند.
تاجی  ضمن بیان این مطلب که  مشکلات شهرستان مراوه تپه  با همت مسئولان و با برنامه‌ریزی قابل حل است ،گفت : دستگاه‌های اجرایی ذیربط، دغدغه‌های روستائیان در مورد تامین آب شرب و سلامت آب شرب مصرفی را برطرف کنند.
مدیر آبفار شهرستان در این جلسه  با تشریح اقدامات انجام یافته توسط این شرکت برای تامین آب سرب سالم و بهداشتی برای روستاییان  شهرستان گفت : همه سعی و تلاش ما این است که در هر شرایطی آب سالم و با کیفیت را برای روستاییان تأمین کنیم.

 

در پایان جلسه مصوباتی در جهت تامین آب شرب روستاهایی که با کمبود آب مواجه هستند تصویب شد. 

فرماندار مراوه تپه بر تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستائیان تاکید کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .