عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کلاله برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی؛ جلسه کار گروه رفع موانع تولید به ریاست محمد حمیدی فرماندار و حضور مدیر عامل شهرک های صنعتی استان و سایر اعضا در شهرک صنعتی دهنه برگزار گردید.
حمیدی فرماندار کلاله ضمن تأکید بر ضرورت توجه به حفظ تولید در واحدهای فعال گفت: تلاش می کنیم؛ واحدهای راکد را نیز به کار برگردانیم تا رونق را به ناحیه صنعتی برگردانیم.
رئیس ستاد اشتغال شهرستان گفت: هم اکنون از ۲۴ پرونده تشکیل شده در ناحیه صنعتی دهنه، ۱۳ واحد به مرحله تولید رسیده؛ که ۴ واحد تعطیل و ۹ واحد با ۷۱ نفر مشغول کار است.
وی ادامه داد: ضمن اینکه در صورت تکمیل واحدها و فعال شدن کارخانه های راکد؛ این آمار اشتغال به حدود ۲۰۰ نفر می رسد.
فرماندارکلاله افزود:درا ین جلسه مشکلات زیرساختهای ناحیه صنعتی بررسی و در مورد تعیین تکلیف سندمالکیت و اب و گاز و اسفالت و روشنایی و دیواره سیل بند ناحیه صنعتی تصمیم گیری و مقررشد تمام موارد توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام شود.
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان در کلاله اعلام کرد:هم اکنون حدود ۸ هزار نفر در ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی؛ همچنین یک منطقه ویژه اقتصادی استان مشغول به کار هستند.
حجت الله خلیل زاده در حاشیه جلسه ویژه رفع موانع تولید در ناحیه صنعتی دهنه کلاله با اعلام این خبر گفت:هم اکنون؛ درمجموع هفتاد و دو نیم درصد واحدهای تولیدی استان یعنی ۷۱۱ واحد بهره برداری در نواحی و شهرک های صنعتی هستند؛ که در قالب صنایع کوچک تولیدی در صورت رفع موانع تولید می توانند میزان اشتغال را از ۸ هزار نفر فعلی؛ به حدود ۱۲ هزار نفر برسانند.
خلیل زاده تصریح کرد: تلاش مجموعه ما بر این است؛ ضمن رفع مشکلات زیر ساختی مثل آب ، برق، گاز، مسائل زیست محیطی ، مبلمان شهرک های صنعتی و...، مشکلات واحدها در مسائل بانکی، دریافت تسهیلات ارزان قیمت، امور مالیاتی، تآمین اجتماعی و ...را برطرف و مساعدت لازم برای حفظ اشتغال فعلی و رساندن واحدها به ظرفیت اسمی تولید و افزایش اشتغال انجام شود.

جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کلاله برگزار شد

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 369
  • کد خبر : 48381