عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز پینگ پنگ(تنیس روی میز)به مرکز ترک اعتیاد شهرستان آق قلا اهداء شد

از سوی فرماندار و در راستای برنامه های فرهنگی و ورزشی مبارزه با مواد مخدر:

میز پینگ پنگ(تنیس روی میز)به مرکز ترک اعتیاد شهرستان آق قلا اهداء شد

میز پینگ پنگ(تنیس روی میز)به مرکز ترک اعتیاد شهرستان آق قلا اهداء شد

از سوی فرماندار،میز پینگ پنگ(تنیس روی میز)به مرکز ترک اعتیاد شهرستان آق قلا اهداء شد.

روز یکشنبه چهاردهم مرداد ماه،پیرو بازدید اعضای شورای تامین از مرکز بهبود اقامتی میان مدت"نیک اندیشان شکیبا"و در راستای اجرایی شدن برنامه های فرهنگی و ورزشی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان،از سوی"امانگلدی ضمیر" فرماندار،یک دستگاه میز پینگ پنگ(تنیس روی میز) به این مرکز اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در حاشیه این برنامه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان اظهار داشت:مواد مخدر یکی از بلایای بزرگ و خطرناکی است که جامعه بشریت و تمدن کنونی را تهدید میکند،ورزش یکی از عوامل مهم درمان و پیشگیری از اعتیاد است.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:باورپذیری همگانی مبنی بر اینکه ورزش دشمن اعتیاد است می شود برنامه های پیشگیرانه از اعتیاد را در بطن خانواده ها نهادینه کرد.مهمترین و راحت ترین راه هایی که می تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان یاری کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش است.

"ضمیر" در خاتمه سخنان تصریح کرد:جوانان باید بدانند که عاقبت رفتن به سوی مواد مخدر تباهی است،لذا باید با ارتقای سطح دانش و آگاهی خود و تقویت پایه های دینی و اعتقادی به مبارزه با این مواد خانمانسوز بپردازند.نوجوانان و جوانان باید مهارت نه گفتن به افرادی که آنها را به مصرف مواد مخدر تشویق می کنند را بیاموزند.

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 566
  • کد خبر : 48617