عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس و اعضای شورای شهر آزادشهر با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار رییس و اعضای شورای شهر آزادشهر با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار رییس و اعضای شورای شهر آزادشهر با فرماندار شهرستان آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر پیمان گنجی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر آزادشهر با حضور در محل دفتر کار فرماندار پیرامون مسائل شورا و شهرداری با سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رییس شورای شهر آزادشهر گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های شورا و شهرداری، روند انتخاب شهردار جدید و مسائل داخلی شورا ارائه نمود.

در ادامه حسینی فرماندار ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

همه شما اعضای شورا پس از اتمام دوره مسئولیت ارزیابی می شوید که چقدر در راستای خدمت به مردم و توسعه شهر موفق بوده اید. اگر کارنامه تان مثبت باشد مردم و خداوند هم راضی خواهند شد و دوره عضویت شما در شورا تمدید خواهد شد.

در انتها حسینی فرماندار درباره انتخاب شهردار جدید افزود: پارامترهایی از جمله تخصص، قانونمداری، تجریه، خوشنام بودن و آشنا به امور شهرداری ها را در انتخاب شهردار جدید لحاظ کرده و پس از تاییدات مراجع ذی صلاح و صدور حکم حداکثر حمایت از فرد منتخب در راستای عملیاتی کردن برنامه هایش را داشته باشید.

دیدار رییس و اعضای شورای شهر آزادشهر با فرماندار شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 756
  • کد خبر : 48702