عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر جلسه شورای معاونین فرمانداری با حضور سید رسول حسینی فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و چشمه ساران در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

در این جلسه حسین لاری کمان و حمیدرضا ملک حسینی معاونین فرماندار و محمدرضا پژوهش بخشدار مرکزی و محمدرضا جفایی بخشدار چشمه ساران گزارش مبسوط و کاملی از اقدامات صور گرفته، مسائل و مشکلات موجود حوزه کاری خود را ارائه کردند.

حسینی فرماندار ضمن تشکر از گزارشات ارائه شده و اقدامات در حال انجام اشتغال را اولویت همه برنامه های مجموعه دولت در شهرستان بیان کرد و افزود: اگر بتوانیم با تلاش بیشتر مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم آسیب های اجتماعی به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و همچنین مشکل ازدواج و مسکن را خود جوان شاغل با برنامه ریزی درست حل خواهد کرد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان پرداخت و خاطر نشان کرد: بحث و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مهمترین مباحثی است که امروزه در دستگاه های دولتی مطرح است و در واقع طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجرا می باشد.

فرماندار در پایان از ارزیابی مدیران شهرستان در پایان شهرویر خبر داد و از معاونین و بخشداران خواست نسبت به تهیه شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران تا پایان مردادماه برای بررسی دقیق تر و تصویب آن اقدام نمایند.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 539
  • کد خبر : 48735