عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مشترک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی


جلسه مشترک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی

جلسه مشترک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی

جلسه مشترک سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر، حسین لاری کمان معاون فرماندار با علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، دکتر ابراهیمی در این جلسه افزود: روحیه خدمتگزاری انتها ندارد درهای اتاق رؤسای ادارات به روی مردم باز باشد مردم براحتی بتوانند ارتباط برقرار کنند فاصله ای بین مردم و مسئولین نباشند جلسات را خارج از ساعات اداری بگذارید سعن کنید با مردم ارتباط مستقیم داشته باشید و در خارج از وقت اداری نیز در بین مردم کوچه و بازار در خیابان و مساجد حضور داشته باشید.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزادشهر شهرستانی است با قدمت بالا، فرهنگ غنی، متدین و ولایت مدار اظهار داشت: نگاه نظام به شهرستان مثبت است همه مسئولین شهر باید برای توسعه شهرستان بیشتر تلاش کنند، نیازها و مراجعات روزانه مردم باید حتما مدنظر باشد، ممکن است گرفتاری یک نفر با قلم ما، نامه ما و تلفن ما حل شود که نباید آنرا از کسی دریغ نکنیم. وظیفه داریم با خوشرویی کامل و تواضع مشکلات مردم را حل کنیم.

حسینی فرماندار آزادشهر در این نشست افزود: برخی پروژه ها در آزادشهر بعنوان زیر ساخت اصلی توسعه شهرستان محسوب می شوند و اگر آزادشهر بخواهد از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال جایگاه بهتری داشته باشد باید این پروژه هایی که زیر ساخت توسعه هستند در شهرستان شکل بگیرد.


جلسه مشترک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 584
  • کد خبر : 48806