عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بالغ بر 16 میلیارد تومان برای اشتغالزایی شهرستان گالیکش سرمایه گذاری شد

فرماندار گالیکش در نشست خبری با خبرنگاران؛

بالغ بر 16 میلیارد تومان برای اشتغالزایی شهرستان گالیکش سرمایه گذاری شد

بالغ بر 16 میلیارد تومان برای اشتغالزایی شهرستان گالیکش سرمایه گذاری شد

 

فرماندار شهرستان گالیکش در نشست خبری با خبرنگاران گفت:  بالغ بر 16 میلیارد تومان در بخش های دامپروری، گیاهان دارویی، صنایع دستی و غیره به صورت طرح‌های اشتغالزایی سرمایه‌گذاری شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران در فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: طرح آزمایشی گلخانه ای در مقیاس کوچک در مساحت 100 و 200 متر مربع در شهرستان گالیکش با تولید گل رز در حال اجرا است و تاکنون 20 پرونده به مساحت 4 هزار متر مربع برای دریافت تسهیلاتی 25 میلیون تومانی به بانک عامل معرفی شدند.

 

وی افزود: در سال گذشته بیش از 700 شغل تعهد اشتغال داشتیم که توانستیم 120 درصد  تعهد اشتغال داشته باشیم. امسال نیز تعهد اشتغال ما هزار شغل است که تاکنون با عملکرد خوب در این حوزه جز دومین شهر استان در این بخش هستیم.

 

فرماندار شهرستان گالیکش تصریح کرد: بزرگترین گلخانه یکپارچه استان به وسعت 3  هکتار با اشتغال 20 نفر در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد که با ایجاد این گلخانه ضمن اشتغالزایی، در تولید محصولات ارگانیک نیز فعالیت‌‌هایی انجام خواهد شد.

 

وی یادآور شد: دهکده گیاهان دارویی در روستای بش اویلی با همکاری جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی در آینده نزدیک به وسعت 11 هکتار احداث خواهد شد. ضمن اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه‌های خوراک دام و طیور، آبزیان، صنایع تبدیلی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی گالیکش انجام می‌شود.

 

فرماندار شهرستان گالیکش تاکید کرد: شهرستان گالیکش دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی و بکر فراوانی است و در این راستا چند طرح بوم گردی در حوزه شهرستان در حال پی گیری است که ایجاد این طرح ها تاثیر بسزایی در جذب گردشگر خواهد داشت.

 

بالغ بر 16 میلیارد تومان برای اشتغالزایی شهرستان گالیکش سرمایه گذاری شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 433
  • کد خبر : 48859