عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سنگین ترین ضربات به تولید و اشتغال ناشی از ورود کالای قاچاق است

فرماندار بندرگز :

سنگین ترین ضربات به تولید و اشتغال ناشی از ورود کالای قاچاق است

سنگین ترین ضربات به تولید و اشتغال ناشی از ورود کالای قاچاق است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : سنگین ترین ضربات به تولید و اشتغال ناشی از ورود کالای قاچاق است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز در سال 97 افزود : یکی از چالش های ما در اجرای اقتصاد مقاومتی قاچاق کالا است که تولید و اشتغال را تهدید کرده است.

وی ضمن تقدیر از عملکردکمیسیون در کنترل و مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان گفت : با وجود تلاش های انجام شده اما هنوز با اهداف اصلی در این بخش فاصله داریم.

این مقام مسوول بیان داشت : مبارزه با قاچاق كالا و ارز از اركان مهم تبيين اقتصاد مقاومتي و راه نجات كشور از تنش هاي اقتصادي است كه بر اين اساس اقدامات زيرساختي و اصلاحي از سوي دولت تدبير و اميد در اين زمينه صورت گرفته است.

احمدی اظهار داشت : نياز جامعه امروز ما فرهنگ سازي مصرف كالاي با كيفيت و استاندارد ايراني است كه رونق توليد ملي ، اقتصاد كشور و اشتغال فرزندان اين مرز و بوم را به همراه دارد و بايد نشر اين ارزش فرهنگي مورد توجه تمام دستگاه ها به عنوان ضرورتي مهم قرار گيرد.

فرماندار بندرگز  تبلیغ خرید کالای ایرانی و مبارزه مستمر و هدفمند با روند قاچاق کالا را زمینه ساز فعال شدن کسب و کار دانست و تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا در این مقطع زمانی که زمینه ساز و احیاءکننده تولید است ، یک مبارزه جدی است.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 449
  • کد خبر : 48969