عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر افزایش کیفیت نان های آزادپز ضروری است


نظارت بر افزایش کیفیت نان های آزادپز ضروری است

نظارت بر افزایش کیفیت نان های آزادپز ضروری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس ، نظارت دقیق بر افزایش کیفیت نان های آزادپز این شهر را لازم و ضروری دانست.
مهندس حمیدی در جلسه کمیته ساماندهی آرد و نان گنبدکاووس افزود: کنترل و نظارت بر کیفیت نان های آزادپز در گنبدکاووس بر عهده مسئولان ذیربط است.
وی گفت: نان به عنوان یک کالای استراتژیک باید با نظارت همراه باشد زیرا نان با بقیه کالاها فرق می کند و نقش اساسی در سبد غذایی مردم دارد.
به گفته وی، در شروع به بکار نانوایی های آزادپز در این شهر نظارت دستگاه های ذیربط بر فعالیت ها اینگونه نانوایی ها باید دو چندان شود.
مهندس حمیدی در خصوص مشکل بهداشتی برخی از نانوایی های شهر نیز گفت: صاحبان نانوایی های سطح شهر نیز موظف هستند نسبت به استانداردسازی نانوایی های خود از نظر بهداشتی اقدام کنند و در غیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد.
وی عرضه نان در مغازه های سطح شهر را خلاف قانون دانست و گفت: از این پس عرضه هرگونه نان در مغازه های خواروبار فروشی ، سوپر مارکت ها و ... ممنوع می باشد و با متخلفین برخورد می شود.
بر اساس مصوبه این جلسه، تعداد 20 واحد نانوایی شهر گنبدکاووس از اول بهمن ماه امسال اقدام به عرضه نان های آزاد می کنند.
بر اساس تصمیم این جلسه، نان های بربری آزادپز با وزن چونه 450 گرم به قیمت 700 تومان و لواش با چونه 150 گرم به قیمت 250 تومان عرضه می شود.
همچنین بر اساس مصوبه این جلسه، تنها نانوایی های آزادپز مجاز به عرضه انواع نان های سنتی ، روغنی ، کنجدی و ... می باشند و عرضه این نان ها در دیگر نانوایی ها ممنوع می باشد.
بر اساس مصوبه دیگر این جلسه سازمان ها، دانشگاه ها ، ساندویچی ها ، کبابی ها تنها می توانند نان های خود را از نانوایی های آزادپز تهیه کنند.
در این جلسه علاوه بر اعضای کمیته آرد و نان شهرستان، چند تن از مسئولان تعاونی و اتحادیه نانوایی شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1058
  • کد خبر : 4901