عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 60 پرونده تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستائی مصوب شد


60 پرونده تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستائی مصوب شد

60 پرونده تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستائی مصوب شد

60 پرونده تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستائی در کمیته فنی اشتغال شهرستان آق قلا مصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،روز شنبه 27 مرداد ماه،جلسه کمیته فنی ستاد اشتغال شهرستان آق قلا با محوریت تسهیلات اشتغال فراگیر و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستائی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی،به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها،بانک های عامل و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد اشتغال در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در جلسه امروز کمیته فنی ستاد اشتغال شهرستان تعداد 60 فقره پرونده تسهیلات متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات کارشناسی مورد تصویب کمیته قرار گرفت و جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارجاع شد.

از مجموع پرونده های مصوب امروز،تعداد 3 فقره پرونده مرتبط با حوزه صنعت،معدن و تجارت،17 پرونده در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری،یک پرونده شیلات و آبزیان و 39 پرونده در حوزه جهاد کشاورزی بوده است.

تاکنون قریب 55 میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستائی برای 270 پرونده متقاضیان شهرستان آق قلا پرداخت شده و 106 اشتغال جدید برای جوانان این شهرستان ایجاد شده است.

گفتنی است کمیته فنی ستاد اشتغال شهرستان آق قلا در راستای تاکیدات فرماندار،به صورت مستمر و در روزهای شنبه هر هفته برگزار شود تا مسائل و مشکلات حوزه اشتغال مورد بررسی قرار گیرد.

 

60 پرونده تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستائی مصوب شد

 

60 پرونده تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستائی مصوب شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 452
  • کد خبر : 49253