عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 519 پروژه با اعتبار 266میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس:

519 پروژه با اعتبار 266میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

519 پروژه با اعتبار 266میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته دولت بیش از 519 پروژه با اعتبار 266میلیارد تومان و اشتغالزایی 550 نفر کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

فرهاد شیبک در چهارمین ستاد هماهنگی موکب حضرت یحیی ابن زید( ع) گنبدکاووس اظهار داشت: بیش از 70 برنامه در ایام هفته دولت برگزار می شود و تعداد پروژه های هفته دولت و اعتبارامسال آن نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری داشته است.

شیبک افزود: استفاده از ظرفیت .جودی بانوان با توجه به کثرت جمعیت ایشان و وجود بانوان ولایی و عاشقان اهل بیت در شهرستان بوده و باید مورد توجه مسیولین موکب قرار گیرد.

وی افزود: برای برپایی موکب حضرت یحیی ابن زید( ع) در کربلای معلی در اربعین امسال 6 کمیته, پشتیبانی و مشارکت های مردمی, اطلاع رسانی, فرهنگی, بهداشت و درمان, روستایی و خیرین فعال شده تا از ظرفیت های مختلف شهرستان برای ارائه خدمات بهتر موکب استفاده شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مهمترین کمیته در ستاد موکب, کمیته فرهنگی است, زیرا هم زمینه ساز جلب مشارکت های مردمی بوده و هم می تواند آثار فرهنگی و طرح و برنامه ها را به خوبی ایجاد و اجرا کند.

وی یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی تمام سعی خود را خواهند کرد تا این موکب همچون سال های گذشته خدمات بهتر و بیشتری را به زائرین امام حسین ( ع) در پیاده روی اربعین ارائه کند.

اطلاعات و امکانات موکب در سامانه عتبات عالیات کشور ثبت شد

رمضانعلی خالقی, رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت: همه اقدامات, امکانات و اطلاعات موکب حضرت یحیی ابن زید( ع) در ساماپه مرکزی عتبات عالیات به ثبت رسیده و ستاد عنبات کشور, از میزان حضور و خدمات موکب شهرستان راقف است.

وی افزود: امسال قیمت اجناس و کالاها نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده و عراق حاضر به قبول پول ایران نیست و مبادله کالا را صرفا در قبال پول رایج عراق و یا دلار انجام می دهد.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تصمیم داریم تا همه اجناس و اقلام مورد نیاز را از ایران خریداری و به موکب در کربلای معلی انتقال دهیم تا هزینه کمتری متحمل شویم.

خالقی گفت: با توجه به فرصت زمانی کوتاهی که تا پیاده روی اربعین باقی مانده است, همکاری دهیاری ها, مدیران دستگاه های اجرایی و سایر ارگان ها برای کمک و مشارکت مردمی الزامی است.

 

519 پروژه با اعتبار 266میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

 

519 پروژه با اعتبار 266میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 49317