عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین نشست شورای برنامه ریزی بندرگز برگزار شد


سومین نشست شورای برنامه ریزی بندرگز برگزار شد

سومین نشست شورای برنامه ریزی بندرگز برگزار شد

 سومین نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بندرگز در سال 93 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار بندرگز در این نشست با اشاره به پروژه های نیمه تمام این شهرستان گفت : مدیران دستگاه های اجرایی از شروع پروژه های جدید خودداری و تمام همت خود را جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام به کار گیرند .

علی اصغر میرزایی با اشاره به ابلاغ اعتبارات استانی در سال جاری تاکید کرد : دستگاه های اجرایی جهت جذب به موقع اعتبارات و تسریع در روند اجرای قانونی پروژه ها اقدام نمایند.

وی افزود : مدیران دستگاه های اجرایی با هماهنگی ادارات کل مربوطه نسبت به تسریع در انجام پروژه های نیمه تمام شهرستان تلاش نمایند .

فرماندار بندرگز ، بررسی و تایید برنامه های توسعه شهرستان ، بررسی و تصویب برنامه های میان مدت توسعه ، تهیه و تدوین و نظارت بر برنامه های پنج ساله ،تصویب طرح های توسعه و عمران در قالب برنامه های توسعه ، بررسی و توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ، بررسی و توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی و بررسی ، تصویب و ابلاغ ضوابط توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان را از مهمترین وظایف اعضای کمیته شورای برنامه ریزی شهرستان بیان کرد بیان کرد.

در این جلسه طرح های اولویت دار و میزان پیشرفت فیزیکی و اعتبارات صرف شده پروژه های عمرانی شهرستان در سال 93 مورد بررسی قرار گرفت و گزارش از پیشرفت فیزیکی ، اعتبار مصوب ، اعتبارات تخصیصی و جذب شده از سوی مدیران دستگاههای اجرایی ارایه شد.

گفتنی است ، مدیر کل دفتر فنی استانداری نیز در این نشست حضور داشت .

سومین نشست شورای برنامه ریزی بندرگز برگزار شد

 

سومین نشست شورای برنامه ریزی بندرگز برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1076
  • کد خبر : 4932