عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد


پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، حسین لاری کمان معاون فرماندار، غلامرضا خداوردی رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر روسای ادارات با موضوع هویت ملی و مذهبی و مشارکت های اجتماعی برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: حسینی فرماندار در این جلسه وجود جوانان در کشور را یک نعمت الهی عنوان کرد و افزود: وجود جمعیت جوان در هرکشوری باعث پویایی و تحرک در آن جامعه می شود.

 

فرماندار آزادشهر با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان اظهار داشت: مشکل اشتغال و ازدواج جوانان باید با برنامه ریزی های دقیق و اهتمام ویژه حل و فصل شود.

 

وی تصریح کرد: میان دو مقوله اشتغال پایدار، ازدواج و تداوم زندگی مشترک رابطه مستقیم برقرار است و با افزایش نرخ اشتغال در میان جوانان نرخ ازدواج نیز افزایش خواهد یافت.

 

وی افزود : مسئولان دستگاه های اجرایی برای ایجاد اشتغال در شهرستان و جذب این اعتبارات اقدام نمایند.

 

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر در ادامه بر فعالیت و اشتغال جوانان در همه زمینه ها و بخش های جامعه و پرهیز از تفکر به اصطلاح پشت میز نشینی تاکید نمود.

 

 در ادامه این جلسه در ارتباط با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع آسیبهای اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان و میزبانی مسابقات استانی بحث و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 891
  • کد خبر : 49457