عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت؛


یام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت؛

یام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت؛

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان با صدور پیامی، فرارسیدن اعياد قربان، غدير و دهه امامت و ولايت را به مردم مؤمن و متدین شهرستان گالیکش تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

عید قربان در آغاز دهه امامت و ولایت، عید سرسپردگی به معبود، نو شدن روح و جان و یادآور حکمت ابدی الهی بر تبعیت است و همین تبعیت است که خاکسترها و زنگارهای نفسانی و شیطانی را از انسان دور کرده و روح الهی را در وجودش می‌دمد.

 

پایان این دهه نیز مصادف با روز عید سعید غدیر است که اساس دین، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا در این روز شکل گرفت.

 

عید غدیر در ادامه جشن بندگی و تبعیت از معبود، یادآور حکم تبعیت از پیامبر و ائمه‌اطهار(ع) در ادامه تبعیت از خدای عالمیان است و این ایام فرصتی مغتنم و بس ارزشمند است تا بیش از هر زمانی بر طبل ولایت‌پذیری، وحدت و انسانیت و حرکت در مسیر کمال کوبید.

 

 اینجانب فرا رسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را به عموم ملت شریف ایران خصوصأ مردم ولایتمدار و خداجوی شهرستان گالیکش، تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزومندم تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دهه‌ای سرشار از توفیق و سلامتی و برکت پیش رو داشته باشیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 423
  • کد خبر : 49471