عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد


ششمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

ششمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ ششمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه گفت: تاکنون 22 طرح اشتغال فراگیر و 231 طرح اشتغال پایدار روستایی در کمیته فنی اشتغال شهرستان به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح های مهم اقتصادی برای 639 نفر در سطح شهرستان شغل ایجاد می شود.

توماج با اشاره به طرح های مصوب در روستاهای هدف اشتغال شهرستان نیز بیان داشت: در شش روستای خواجه نفس، بصیرآباد، چارقلی، آرخ بزرگ، قرنجیک خواجه خان و دهنه چندین طرح به تصویب رسیده که پیش بینی اشتغال برای مجموع این طرح ها 220 نفر می باشد.

نماینده عالی دولت در گمیشان افزود: در سطح شهرستان اعتبار 99 طرح اشتغال پایدار جذب شده که از این طریق برای 174 نفر شغل ایجاد می شود.

"رامین نورقلی پور" نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: بخش عمده اعتبارات اشتغالزایی در جهت توانمند کردن مردم و توجه ویژه به روستاهای مرزی و محروم می باشد.

وی افزود: اشتغال ایجاد شده باید به گونه ای باشد که واقعی بوده و تاثیرگذاری خود را به خوبی نشان دهد.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برای ایجاد اشتغال پایدار باید نیازهای اشتغال مناطق شناسایی شده و بر اساس آنها پس از مشخص شدن مسیر اشتغال، اعتبارات توزیع شود.

"محمدرضا واعظ مهدوی" مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور نیز با تاکید بر هماهنگی دستگاه ها در ایجاد اشتغال گفت: بهترین شیوه برای ایجاد اشتغال رفع مشکلات شاغلین موجود بوده و برای این کار باید واحدهای نیمه فعال و غیر فعال راه اندازی کامل گردند.

وی اضافه کرد: خدمت برای مردم مهمترین برنامه در سطح کشور است و بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت یکی از خدمات مهم انقلاب اسلامی در سطح جامعه می باشد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در پایان یادآور شد: در حال حاضر شهرستان گمیشان 3 هزارو 492 نفر بازنشسته صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دارد.

 

ششمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 489
  • کد خبر : 49521