عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر دلند در هفته دولت


افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر دلند در هفته دولت

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر دلند در هفته دولت

 

مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت شهر دلند باحضور دکتر پاسوار معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ، فرماندار رامیان ، امام جمعه رامیان ، امام جمعه دلند ، دکتر نعیمی معاونت توسعه و مدیریت و منابع دانشکاه علوم پزشکی استان و مسئولین استانی و شهرستانی در شهر دلند افتتاح گردید .

این پروژه با زیر بنا 1100 متر مربع و در دو طبقه و با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد د سیصد میلیون تومان و سیصد میلیون هزینه انشعابات و تجهیزات که جمعیتی بالغ بر 12 هزار و سیصد نفر از خدمات پزشکی این مرکز بهره مند می شود . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ؛ مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت شهر دلند باحضور دکتر پاسوار معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ، فرماندار رامیان ، امام جمعه رامیان ، امام جمعه دلند ، دکتر نعیمی معاونت توسعه و مدیریت و منابع دانشکاه علوم پزشکی استان و مسئولین استانی و شهرستانی در شهر دلند افتتاح گردید .

این پروژه با زیر بنا 1100 متر مربع و در دو طبقه و با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد د سیصد میلیون تومان و سیصد میلیون هزینه انشعابات و تجهیزات که جمعیتی بالغ بر 12 هزار و سیصد نفر از خدمات پزشکی این مرکز بهره مند می شود. 

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر دلند در هفته دولت

 

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر دلند در هفته دولت

 

 

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 593
  • کد خبر : 49716