عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست بین نسلی قبل و بعد از انقلاب در مرکز سالمندان همدلان شهرستان آزادشهر


برگزاری نشست بین نسلی قبل و بعد از انقلاب در مرکز سالمندان همدلان شهرستان آزادشهر

 در ششمین روز از هفته دولت, سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر و حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه با حضور در مرکز نگهداری سالمندان همدلان در فضایی صمیمی با موضوع نشست بین نسلی قبل و بعد از انقلاب با آنها گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در این جلسه طبق هماهنگی های انجام شده تعدادی از کودکان و نوجوانان هم حضور داشته و با سالمندان در ارتباط با مسئل قبل و بعد از انقلاب بحث و تبادل نظر کردند.

حسینی فرماندار ضمن تشکر از برگزاری این برنامه جالب خطاب به نوجوانان حاضر در چلسه گفت: پدران و مادرانی که در این مرکز هستند گنجینه ای از تجارب سازنده و مفید هستند که از فرصت حضور این عزیزان باید به نحو احسنت استفاده کنید.

حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه از مسئولین مرکز خواست نهایت احترام و امکانات ممکن را برای این سالمندان حاضر در مرکز در نظر بگیرند و لحظه ای از آنان غفلت نکنند.

حاج آقا شهابی در ادامه خواستار ادامه برنامه های مشابه برای گفتگو بیشتر نسل ها به منظور از بین بردن شکاف موجود بین آنها شد.

در پایان این برنامه به منظور نزدیکی و ارتباط متقابل با سالمندان هر دو نسل اقدام به قصه گویی و خاطره گویی نمودند.

 لازم به ذکر است این برنامه با همکاری مشترک حوزه امور بانوان فرمانداری، اداره بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز توانبخشی - مراقبتی سالمندان همدلان شهرستان آزادشهر برگزار شد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 529
  • کد خبر : 49832