عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فعالان اقتصادی حوزه صنعت با فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت هفته دولت


نشست فعالان اقتصادی حوزه صنعت با فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت هفته دولت

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، نشست فعالان اقتصادی حوزه صنعت به مناسبت هفته دولت با حضور حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر و شهمرادی رئیس طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و مسئولین ادارات و بانکهای عامل و واحدهای تولیدی در محل شهرک صنعتی (شرکت صنایع غذایی شادیلا طلایی ) برگزار گردید. در این نشست صمیمانه ، ابتدا محمدی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر ضمن عرض تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت شهید رجایی و شهید باهنر، گزارشی از حوزه صنعت و واحدهای تولیدی شهرستان بیان نمود. وی افزود: هدف از برگزاری این نشست صمیمی به مناسبت هفته دولت، بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به صورت چهره به چهره با مسئولین بویژه فرماندار محترم می باشد.

سپس تعدادی از تولید کنندگان مشکلات و نقطه نظرات خود را عنوان نمودند.
در ادامه شهمرادی در خصوص تسهیلات رونق تولید و تسهیلات فراگیر توضیحاتی ارائه  و سپس روسای ادارات و بانکها نیز نقطه نظرات خود را در خصوص مباحث اشتغال زایی ، سهم بیمه کارفرما و طرح های اقتصادی و لزوم داشتن مشاور برای واحدهای صنعتی ارائه نمودند. 
در پایان حسینی فرماندار آزادشهر در جمع بندی نشست فعالان اقتصادی افزودند: وظیفه شما تولید کنندگان امروز بسیار سنگین است و با توجه به تحریم ها و مشکلاتی که داشتیم توانستید از تمامی قابلیتها بهره گیری نمایید تا چرخ های اقتصاد کشور کماکان بچرخد و این کاری بسیار عظیم است. 
ایشان افزودند: با توجه به پروزه ایران هراسی که دشمن در منطقه و جهان ایجاد کرده است و ناامنی که برای اقتصاد ایران بوجود آورده، با تلاش شما عزیزان در عرصه اقتصاد، تولید را سرپا نگهداشته اید و در بعضی از موارد صادرات بسیار خوبی هم از همین شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی شهرستان آزادشهر به خارج از کشور صورت پذیرفته است.
فرماندار آزادشهر تاکید کردند: صنعت گران باید پشتیبانی شوند و با توجه به جذب تخصیص اعتبارات و کمک به آنان می توانیم سنگینی بار بسیاری از مشکلات و نابسامانی ها را از روی دوش تولید کنندگان برداریم.
ایشان در ادامه سخنان خود خطاب با سازمان صنعت، معدن و تجارت و بانکها پیشنهاد نمودند: تسهیلات را به طرح دهید نه به فرد.
همچنین پیشنهاد نمودند: جهت ساماندهی زنجیره تولید تا مصرف و معرفی محصولات واحدهای تولیدی شهرستان  و نیز ایجاد فضای رقابتی سالم ، نمایشگاه کوچه محصولات را ایجاد نمایید. جهت ایجاد و معرفی برند شهرستان آزادشهر تلاش نمایید . 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 560
  • کد خبر : 49905