عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی مجموعه فرج اللهی

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی مجموعه فرج اللهی

سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی مجموعه فرج اللهی

معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس در آیین متمرکز افتتاح کارخانه اسید هیومیک کاسپین کود با حضور وزیر جهاد کشاورزی ،معاونین، استاندار گلستان ،نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: تولید اسید هیومیک در سطح کشور در گنبدکاووس انجام می شود و استفاده از آن در هر محصولی، باعث افزایش تولید 50 درصدی خواهد بود.
وی افزود: حدود 25 میلیارد تومان ارزش اعتبار این پروژه است و مجموعه فرج اللهی، مجموعا با مرغ تخم گذار و مادر، حدود 400 میلیارد تومان در گنبدکاووس سرمایه گذاری کرده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی تصریح کرد: امید داریم دستاوردهای سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان گلستان و گنبدکاووس در جهت ارتقا شاخص بخش کشاورزی باشد.
وی یادآور شد: در استان گلستان یکهزارو 800 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است که از این میزان، هزار میلیارد تومان آن در گنبدکاووس انجام شده است.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: گنبدکاووس دارای 169 هزار هکتار اراضی زراعی، 3 هزارو 500 هکتار اراضی باغی است و سالانه 700 هزار تن انواع محصولات به ارزش یکهزارو 600 میلیارد تومان تولید می کند.

سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی مجموعه فرج اللهی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2455
  • کد خبر : 49942