عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 170 شرکت در کشور دان و نهاده مرغ وارد میکنند


170 شرکت در کشور دان و نهاده مرغ وارد میکنند

170 شرکت در کشور دان و نهاده مرغ وارد میکنند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات مرغ تا به امروز آزاد است و تلاش داریم تا صادرات مرغ همچنان ادامه یابد و امید داریم این صادرات را افزایش دهیم.
حجتی در نشست با دامداران و کشاورزان شرق گلستان در گنبدکاووس اظهار داشت: واردات نهاده و دان مرغ انحصاری نیست و در حال حاضر 170 شرکت نهاده و دان مرغ را وارد می کنند، اما بعضی شرکت ها کمتر و چند شرکت هم چون بالاترین واردات را دارند، به نظر انحصاری می رسد.  وی افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده در حوزه کشاورزی و دامپروری شرق با منابع طبیعی را در جریان هستم و جلساتی در این چند ماه برگزار شده تا بتوانیم این مشکلات را به نفع مردم حل کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در حوزه مشکل مجوز پروانه چرا، اگر دامپروران منطقه، فرد را به عنوان دامدار در آن منطقه تایید کرده و اراضی منابع طبیعی نیز ظرفیت چرای دام را داشته باشد، مجوز برای این افراد صادر خواهد شد.
وی در مورد تصرف اراضی و مشکلات کشاورزان در حوزه منابع طبیعی در شرق گلستان تاکید کرد: آن قسمت از اراضی که متعلق به آبا و اجداد شما است، مطمئن باشید به شما بر می گردد و ما نیاز به این اراضی نخواهیم داشت و به دنبال اراضی اجدادی شما نیستیم.
حجتی گفت: نگاه ما، نگاه بخل ورزان نیست و آنچه حق شما است به شما واگذار می شود، ولی اگر شما تصرفی در اراضی منابع طبیعی کردید قانون این اجازه را نخواهد داد.
وی اظهار کرد: افرادی که از 10 تا 15 سال گذشته نیز در اراضی منابع طبیعی تصرف کردند، دولت برای آنها راه حلی پیدا کرده و فرزندان و آشنایان نزدیک این افراد باید درخواست همان اراضی را از منابع طبیعی کنند، تا منابع طبیعی اراضی را از پدر این شخص خلع  کرده و با چارچوب قانونی به فرزند وی واگذار کند.
وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: از 2 ماه گذشته یکهزارو 340 پرونده از اراضی که با منابع طبیعی مشکل داشتند در حال بررسی است تا اگر حق کشاورز باشد، به آن واگذار شود.
وی تصریح کرد: شعبه ویژه برای رسیدگی کمیسیون ماده واحده و رفع تداخل تشکیل شده و ما به جد این مشکلات را دنبال می کنیم تا بتوانیم رفع نماییم.

170 شرکت در کشور دان و نهاده مرغ وارد میکنند

 

170 شرکت در کشور دان و نهاده مرغ وارد میکنند

 

170 شرکت در کشور دان و نهاده مرغ وارد میکنند

 

170 شرکت در کشور دان و نهاده مرغ وارد میکنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 49944