عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فلسفه تشکیل بخش تعاونی ایجاد اشتغال است

فرماندار رامیان:

فلسفه تشکیل بخش تعاونی ایجاد اشتغال است

فلسفه تشکیل بخش تعاونی ایجاد اشتغال است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان؛ به مناسبت هفته تعاون رییس و پرسنل اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان رامیان بهمراه اعضای شرکت تعاونی های شهرستان رامیان با فرماندار رامیان در سالن اجتماعات این فرماندار دیدار نمودند .

دراین دیدار ابتدا رییس اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی شهرستان رامیان ضمن تبریک هفته تعاون گزارشی از عملکرد این اداره درشهرستان رامیان ارائه نمودند همچنین هریک از تعاونگران واعضای شرکت های تعاونی شهرستان در خصوص دریافت تشهیلات ، موانع موجود در مسیر تولید و فروش محصولات خود پرداختند .

در ادامه این دیدار محمود سالاری فرماندار رامیان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم ، ولادت امام موسی کاظم (ع) وهفته دولت وتعاون را به ریس و پرسنل این اداره و همه تعاونگران و اعضای شرمت تعاونی های شهرستان رامیان تبریک گفتند وگزارشی از عملکرد دولت به خصوص بحث اشتغال در شهرستان رامیان ارائه نمودند که در حوزه اشتغال واقعی 859 نفر شغل در شهرستان ایجاد شده است ودر این خصوص هر هفته سه شنبه ساعت 6:30 جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در دفتر فرمانداربرگزار میگردد ودر این راستا طرح روستای بدون بیکار وکار آفرین در حال اجرا می باشد که 80درصد از افراد بیکار در این روستاها مشغول به کار شده اند .

ایشان در ادامه بیان داشتند فلسفه تشکیل بخش تعاونی را ایجاد عدالت اجتماعی بیان نمودند و اینکه توزیع ثروت فقط با ایجاد بخش تعاونی میسر میگردد .

وی در خصوص اخذ مجوز برای ایجاد شرکت تعاونی بیان داشت: دستگاه اجرایی همکاری لازم را در این خصوص بعمل آورند و روند دریافت مجوز تسهیل نموده و روسای بانک ها هم موظفند در پرداخت تسهیلات همکاری های لازم را با مراجعه کنندگان و متقاضیان بعمل آورند .

فلسفه تشکیل بخش تعاونی ایجاد اشتغال است

 

فلسفه تشکیل بخش تعاونی ایجاد اشتغال است

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 448
  • کد خبر : 49983