عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد تسهیلات سفر با حضور حمیدرضا ملک حسینی معاون فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان با موضوع گزارش عملکرد دستگاه های عضو در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر در این جلسه ابتدا پرویز گلزاری رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر گزارشی از روند بازدیدهای دوره ای مشترک از تفرجگاه های شهرستان ارائه نمود.

سپس طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر اعلام آمادگی نمود همه فیلم های سینمایی در روستاهای بخش مرکزی و چشمه ساران را به صورت روباز اکران نماید.

نبی الله رستمی معاون اداری و مالی اداره آموزش و پرورش درباره فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان گفت: 1 سوئیت ویژه، 1 مدرسه ویژه، 8 مدرسه درجه الف و 6 مدرسه درجه ب آماده پذیرایی از مسافرین فرهنگی و غیرفرهنگی در شهرستان آزادشهر می باشد.

در پایان ملک حسینی معاون فرماندار ضمن تشکر از اقدامات انجام شده خواستار ارائه امار مقایسه ای میزان مسافرین و خدمات انجام شده امسال با سال گذشته شد و تصریح کرد: با توجه به نزدیک شده به زمان پایان تعطیلات و حجم عظیم ورودی مسافرین به شهرستان اکیپ محسوس و نامحسوس پارک ها، تفرجگاهها، هتل ها، پایانه ها و اماکن زیارتی را تحت نظر خواهد داشت.


جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 583
  • کد خبر : 50020