عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تکمیل ۵۲۳ پرونده اشتغال روستایی در کلاله ، ۶۷۳ نفر به اشتغال پایدار می رسند

فرماندار کلاله در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گفت:

با تکمیل ۵۲۳ پرونده اشتغال روستایی در کلاله ، ۶۷۳ نفر به اشتغال پایدار می رسند

با تکمیل ۵۲۳ پرونده اشتغال روستایی در کلاله ، ۶۷۳ نفر به اشتغال پایدار می رسند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری;جلسه ستاد اشتغال شهرستان به ریاست حمیدی فرماندار و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار کلاله در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گفت:به منظور اشتغال پایدار در شهرستان مجموع ۵۲۳ پرونده با مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با اشتغال زایی ۶۷۳ نفر در کمیته فنی ستاد اشتغال شهرستان تایید شده است.
حمیدی تصریح کرد:در حال حاظر ۴۲۷ پرونده اشتغال با اشتغال زایی ۶۱۵ نفر به بانک های عامل شهرستان ارسال گردیده و در حال پرداخت تسهیلات می باشد.
وی در ادامه افزود:تا به امروز ۱۰۶ پرونده با مبلغ ۷ میلیارد تومان در سامانه ( رصد اشتغال کشور) ثبت شده و ۱۰۶ نفر به اشتغال پایدار رسیده اند.
فرماندار کلاله خاطر نشان کرد:بانک های عامل تسهیلات پرونده های ارسالی توسط ستاد اشتغال شهرستان را بررسی کنند و مردم را در پرداخت سریع تسهیلات اشتغال کمک کنند.
وی در پایان خبر از تشکیل نشست توجیهی داد و گفت:به منظور رسیدگی به مشکلات تسهیلات اشتغال روستاییان نشستی با حضور مدیران ستاد اشتغال شهرستان در سالن ارشاد تشکیل خواهد شد و دهیاران به نمایندگی از روستاییان مشکلات را مطرح میکنند؛ بررسی و رسیدگی می گردد.

با تکمیل ۵۲۳ پرونده اشتغال روستایی در کلاله ، ۶۷۳ نفر به اشتغال پایدار می رسند


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 50036