عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی علی آباد کتول برگزارشد


جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی علی آباد کتول برگزارشد

جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور سید صادق شیرنگی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

شیرنگی گفت: پرداختن به مباحث سلامت وامنیت غذایی جامعه بسیار مهم و ارزشمند می باشد که دو نعمت سلامتی و امنیت که انسان تا وقتی آنها را از دست ندهد، قدر و ارزش آن را نمی داند،لذا همه مسئولین و خصوصا متولیان امر بایستی در جهت فراهم نمودن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش نمایند.
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی در ادامه تصریح کرد: بایستی تدابیر یاندیشیده شود که در طول سال نظارت دقیق و مستمری بر کلیه شبکه های تولید، توزیع و مراکز ارائه خدمات عمومی به مردم از طریق شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای کارگروه سلامت صورت پذیرد.
وی در پایان گفت: سلامت و امنیت غذایی در صدر اولویتهای دولت تدبیر و امید است از مردم تا مسئولین همه با هم در حوزه سلامت گام برداریم.

در ادامه این جلسه اعضاء به منظور بررسی مسائل بهداشتی موجود در سطح شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل این مشکلات به بحث و گفتگو پرداختند و راهکارهایی توسط اعضاء حاضر در جلسه به منظور ارتقاء سطح بهداشت و سلامت و ایجاد امنیت غذایی شهرستان ارائه شد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .